schemat diagnozy logop.docx

(14 KB) Pobierz





Postawienie problemu





             









      WYWIAD                                                                                                                                            BADANIE UZUPEŁNIAJĄCE







- Wiek wykształcenie uzdolnienia (dz. i  rodz.)                                                                         Bad. narządów artykulacyjnych               percepcja słuchowa(różnicowanie)

- ogólny przebieg rozwoju, rozwój mowy                                    BADANIE WSTĘPNE      (język, wargi, podniebienie, zgryz)                           analiza i synteza  

- kroki podjęte w celu radzenia sobie z trudnościami                   - czy dz. się komunikuje                                                                                                                        pamięć słuchowa

- kondycja psychofizyczne. Pacjenta                                            - w mowie swobodnej                          badanie sprawności narządów art..

                                                                                     - nawiązanie relacji z dzieckiem              (język, wargi, podniebienie miękkie                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   (                                                                                                                                                                       wymaw. A)

                            OBSERWACJA                                                                                                                    bad. słuchu fonemowego

- zachowanie dziecka                                                                                                                                                                        - niedosłuch

- relacje z rodzicami mowa                                                                                                                                                               - dziecka ograniczona

- w jaki sposób się bawi podczas zabawy dowolnej

 



SCHEMAT DIAGNOZY LOGOPEDYCZNEJ

I.        Postawienie problemu

II.     Wysunięcie hipotezy        fazy są niezmienne

III.  Weryfikacja hipotezy

Zgłoś jeśli naruszono regulamin