Steps in English 3
Rozkład materiału
TEMAT LEKCJI
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE
TEMATYKA
SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
FUNKCJE JĘZYKOWE
UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE ZGODNE Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ
WELCOME
LEKCJA 1
Welcome – poznanie bohaterów książki, czas present simple.
Praca na lekcji
SB: ss. 4-5
WB: ss. 3-4
TB: ss. 13-15, 19
NPP: Życie rodzinne i towarzyskie
Sport
Czas present simple
Witanie się
Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych
Słuchanie: rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych
Reagowanie ustne: proszenie o informacje
Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem
Dodatkowo
Wordlist: s. 115
Grammar Summary WB: s. 91
Praca domowa
LEKCJA 2
Vocabulary revision – przypomnienie znanego słownictwa.
SB: ss. 6-7
WB: ss. 5-6
TB: ss. 16-17, 19
NPP: Człowiek
Podróżowanie i turystyka
Praca
Kultura
Przyimki miejsca
Opisywanie wyglądu osób
Udzielanie podatkowych informacji na swój temat
Mówienie: opisywanie ludzi, miejsc i przedmiotówPisanie: opisywanie ludzi, miejsc i przedmiotów
Reagowanie pisemne: udzielanie podstawowych informacji na swój temat
Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych
iTools
WB: s. 6
LEKCJA 3
Czas present continuous - przypomnienie.
SB: s. 8
WB: s. 7
TB: ss. 18, 19
Czas present continuous
Opisywanie czynności odbywających się w danej chwili
Grammar Summary
WB: s. 92
LEKCJA 4
Powtórzenie materiału przed sprawdzianem.
LEKCJA 5
Sprawdzian obejmujący materiał z rozdziału wstępnego.
UNIT 1
LEKCJA 6
Looking good – wprowadzenie słownictwa związanego z wyglądem zewnętrznym.
SB: s. 10
WB: s. 8
TB: ss. 20-21, 33
Opisywanie wyglądu zewnętrznego
Mówienie: opisywanie ludzi
Pisanie: opisywanie ludzi
LEKCJA 7
Appearance – opisywanie wyglądu.
SB: s. 11
WB: s. 9
TB: ss. 22-23, 33
Opisywanie ubrania różnych osób
Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych, rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego
LEKCJA 8
Porównanie czasów present simple i continuous.
SB: s. 12
WB: s. 10
TB: ss. 24, 33
Życie rodzinne i towarzyskie
Opisywanie czynności wykonywanych regularnie i w chwili mówienia
Grammar Summary WB: s. 92
MaxQuadro5