steps_3_rozkład materiału.doc

(577 KB) Pobierz

Steps in English 3

Rozkład materiału

OUP_logo

 

 

TEMAT LEKCJI

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

TEMATYKA

SŁOWNICTWO

GRAMATYKA

FUNKCJE JĘZYKOWE

UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE
ZGODNE Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

 

WELCOME

LEKCJA 1

Welcome – poznanie bohaterów książki, czas present simple.

Praca na lekcji

SB: ss. 4-5

WB: ss. 3-4

TB: ss. 13-15, 19

NPP: Życie rodzinne i towarzyskie

Sport

Czas present simple

Witanie się

Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Słuchanie: rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Reagowanie ustne: proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Dodatkowo

Wordlist: s. 115

Grammar Summary WB: s. 91

Praca domowa

WB: ss. 3-4

LEKCJA 2

Vocabulary revision – przypomnienie znanego słownictwa.

Praca na lekcji

SB: ss. 6-7

WB: ss. 5-6

TB: ss. 16-17, 19

NPP: Człowiek

Podróżowanie i turystyka

Praca

Kultura

Przyimki miejsca

Opisywanie wyglądu osób

Udzielanie podatkowych informacji na swój temat

 

Mówienie: opisywanie ludzi, miejsc i przedmiotów
Pisanie: opisywanie ludzi, miejsc i przedmiotów

Reagowanie pisemne: udzielanie podstawowych informacji na swój temat

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Dodatkowo

iTools

Wordlist: s. 115

Praca domowa

WB: s. 6

LEKCJA 3

Czas present continuous - przypomnienie.

Praca na lekcji

SB: s. 8

WB: s. 7

TB: ss. 18, 19

NPP: Życie rodzinne i towarzyskie

Czas present continuous

Opisywanie czynności odbywających się w danej chwili

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Dodatkowo

iTools

Wordlist: s. 115

Grammar Summary

WB: s. 92

Praca domowa

WB: s. 7

LEKCJA 4

Powtórzenie materiału przed sprawdzianem.

LEKCJA 5

Sprawdzian obejmujący materiał z rozdziału wstępnego.

 

UNIT 1

LEKCJA 6

Looking good – wprowadzenie słownictwa związanego z wyglądem zewnętrznym.

Praca na lekcji

SB: s. 10

WB: s. 8

TB: ss. 20-21, 33

NPP: Człowiek

Czas present simple

Czas present continuous

Opisywanie wyglądu zewnętrznego

Mówienie: opisywanie ludzi

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Pisanie: opisywanie ludzi

Reagowanie ustne: proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Dodatkowo

iTools

Wordlist: s. 115

Praca domowa

WB: s. 8

LEKCJA 7

Appearance – opisywanie wyglądu.

Praca na lekcji

SB: s. 11

WB: s. 9

TB: ss. 22-23, 33

NPP: Człowiek

Czas present simple

Czas present continuous

Opisywanie ubrania różnych osób

Mówienie: opisywanie ludzi

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych, rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego

Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Dodatkowo

iTools

Wordlist: s. 115

Praca domowa

WB: s. 9

LEKCJA 8

Porównanie czasów present simple i continuous.

Praca na lekcji

SB: s. 12

WB: s. 10

TB: ss. 24, 33

NPP: Człowiek

Życie rodzinne i towarzyskie

Czas present simple

Czas present continuous

 

Opisywanie czynności wykonywanych regularnie i w chwili mówienia

 

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Dodatkowo

iTools

Wordlist: s. 115

Grammar Summary WB: s. 92

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin