adi projekt 2.doc

(112 KB) Pobierz

Założenia wyjściowe:

a) Rodzaj jednostek ładunkowych: kontenery wielkie uniwersalne

              b) Liczba kontenerów fizycznych ładownych średnio w dobie:

              150

              c) udziały procentowe kontenerów ładownych (%)

Wariant

II

Razem

Typ

C

C

1A

20

20

40

1C 

40

20

60

Razem

60

40

100

 

              d) Udział procentowy kontenerów (do liczby kontenerów ogółem)

Ctpk

10

Ctps

5

 

              e) Udziały kontenerów w przeładunkach

              C:               anł1 = 0,7;              anł2 = 0,2;               anł3 = 0,1;

              Cnp:               anp1 = 0,6;              anp2 = 0,4;

              C:              apł1 = 0,3;              apł2 = 0,6;              apł3 = 0,1;

              Cpp:              app1 = 0,1;              app2 = 0,9

              Ctpk:              atpk1 = 0,3;              atpk2 = 0,7;

              Ctps:               atps1 = 0,0;              atps2 = 1,0;

 

              f) Średnie czasy składowania (godz/dobę roboczą):

              C: 12h;               C: 24h;              Cnp: 36h;              Cpp: 18h;               Ctpk: 8h;              Ctps: 48h

             

              g) średni załadunek statyczny kontenera qs:

1A – 16 t/kont.,               1C – 10 t/kont.

             

              h) Średni czas trwania jednego cyklu:

              suwnica SBK-32/35:                                          Tc = 4min,              β=0,8;

              żuraw samojezdny:                                           Tc = 10min,              β=0,6;

              wóz podnośnikowy czołowy:                             Tc = 7min,              β=0,7;

              naczepa samonaładowcza:                             Tc = 15min,              β=0,6;

 

              i) Czasy obsługi ruchowej torów ładunkowych przy:

              - Lskł.wag.≤600m i długości frontu Lład.≤330m: - 30min;

              - Lskł.wag.≤300m i długości frontu Lład≥Lskł.wag: - 15min.

 

Obliczenia

1.     Liczba kontenerów ładownych w poszczególnych komunikacjach stacyjnych (wg typów) przy nd śr = 150 kont./dobę

 

Typ kontenera

nd śr ł = nd śr * udziały procentowe

C

C

Razem

Ctpk

Ctps

1A

150x0,2=30

150x0,2=30

60

150x0,1=15

150x0,05=7,5

1C 

150x0,4=60

150x0,2=30

90

150x0,1=15

150x0,05=7,5

Razem

90

60

150

30

15

 

2.     Współczynnik nierównomierności obrotów α

Obrót średnio dobowy:

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin