Descent (2 edycja) - Labirynt Zagłady.pdf

(6099 KB) Pobierz
TM
1157215876.107.png
WPROWADZENIE
Na odległych rubieżach Terrinoth leży ukryte miasto zaginionej
cywilizacji Sudanyi. Na śmiałków, gotowych wykraść jego tajemnice,
czyhają liczne niebezpieczeństwa oraz przerażające potwory –
szczęśliwie, mogą też liczyć na sojuszników, którzy pomogą im
odnaleźć drogę w labiryncie zrujnowanych budynków
i dzikiej roślinności.
OPIS ELEMENTÓW
W tej części instrukcji szczegółowo opisano wszystkie elementy gry.
PLASTIKOWE F IGURKI
Bohaterów i potwory reprezentują na
planszy plastikowe figurki.
Labirynt zagłady stanowi rozszerzenie do gry Descent: Wędrówki
w mroku 2. edycja . Zawiera przede wszystkim nową, epicką kampanię,
która zapewni graczom niespotykane dotychczas możliwości. Ponadto
w pudełku znajdują się nowi bohaterowie, potwory, klasy i wiele innych
elementów.
ZIELONE KOŚCI MOCY
Ten dodatek wprowadza nowy typ kości:
zieloną kość mocy. Dotyczą ich te same zasady,
co kości żółtych i czerwonych.
LISTA ELEMENTÓW
• Instrukcja/Księga Przygód
• 4 figurki bohaterów
• 13 figurek potworów, w tym:
– 4 goblińskich szamanów; 3 kremowych i 1 czerwony
– 4 wolukryjskie rozdzieracze; 3 kremowe i 1 czerwony
– 3 ścierwęże; 2 kremowe i 1 czerwony
– 2 arachyury; 1 kremowa i 1 czerwona
• 2 sześcienne zielone kości mocy
• 3 plastikowe podstawki
• 4 arkusze bohaterów
• 77 małych kart, w tym:
– 43 karty klas
– 11 kart przedmiotów sklepowych aktu I
– 10 kart przedmiotów sklepowych aktu II
– 4 karty stanu
– 3 karty reliktów
– 6 kart umiejętności sojuszników
• 42 duże karty, w tym:
– 19 kart mrocznego władcy
– 8 kart potworów
– 5 kart popleczników
– 2 karty sojuszników
– 8 kart wydarzeń podróży
• 109 żetonów, w tym:
ARKUSZE BOHATERÓW
Na arkuszach znajdują się wszystkie informacje,
które musi posiadać gracz, aby wcielić
się w danego bohatera.
KARTY KLASY
Te karty dzielą się na cztery odrębne talie, po jednej
dla każdej z klas zawartych w tym dodatku: aptekarza,
władcy zwierząt, wiedźmiarza oraz łowcy skarbów.
W każdej talii znajdują się umiejętności oraz
początkowy ekwipunek danej klasy.
KARTY PRZEDMIOTÓW
SKLEPOWYCH
Przedstawiają rożne przedmioty, które bohaterowie
mogą znaleźć lub zakupić podczas rozgrywki. Dzieli
się je na karty aktu I oraz karty aktu II i dodaje do
odpowiednich talii.
KARTY STANÓW
Na tych kartach opisano zasady dotyczące nowego
stanu – „Przeklęty”.
KARTY RELIKTÓW
Przedstawiają wyjątkowe, potężne przedmioty,
dostępne podczas kampanii.
KARTY UMIEJĘTNOŚCI
SOJUSZNIKÓW
Przedstawiają potężne umiejętności, które mogą
zdobyć sojusznicy.
18 kafelków planszy
4 żetony popleczników
2 żetony sojuszników
8 żetonów mikstur
KARTY MROCZNEGO
WŁADCY
Nowa talia podstawowych kart mrocznego
władcy. Ponadto, w pudełku znajdują
się dwie karty uniwersalne oraz karty nagród
mrocznego władcy za zwycięstwa w kampanii.
20 żetonów uroków
1 żeton chowańca „Wilk”
3 żetony chaszczy
5 żetonów stanu
7 znaczników celów
1 żeton Słonecznego kamienia
KARTY POTWORÓW
Każdy potwór z tego rozszerzenia posiada
kartę aktu I i aktu II. Znajdują się na niej
wszystkie istotne informacje.
20 żetonów obrażeń
20 żetonów zmęczenia
2
1157215876.118.png 1157215876.129.png 1157215876.140.png
KARTY POPLECZNIKÓW
Zawierają wszystkie informacje dotyczące
nowych popleczników mrocznego władcy.
Część z nich posiada zarówno karty dla aktu
I, jak i dla aktu II.
ŻETON SŁONECZNEGO KAMIENIA
Przedstawia potężny relikt, wykorzystywany w kampanii
„Labirynt zagłady”.
ŻETONY OBRAŻEŃ I ZMĘCZENIA
Służą do zaznaczania obrażeń i punktów
zmęczenia, które bohaterowie otrzymali podczas
danej przygody. Żetony obrażeń pozwalają
też oznaczyć, ile obrażeń otrzymały potwory,
poplecznicy oraz sojusznicy.
KARTY SOJUSZNIKÓW
Zawierają wszystkie informacje dotyczące
nowych sojuszników. Te postaci, unikatowe
dla kampanii „Labirynt zagłady”, mogą
przyłączyć się do bohaterów.
SYMBOL ROZSZERZENIA
LABIRYNT ZAGŁADY”
KARTY WYDARZEŃ
PODRÓŻY
Z tych kart korzysta się podczas rozgrywania
kampanii, aby ustalić, czy w trakcie podroży
nie doszło do jakiegoś wydarzenia.
Wszystkie karty i arkusze z tego rozszerzenia
posiadają symbol rozszerzenia Labirynt zagłady ,
aby łatwo można było odróżnić je od elementów
gry podstawowej.
UŻYWANIE
ROZSZERZENIA
Ten rozdział opisuje sposób łączenia elementów Labiryntu zagłady
z podstawową grą Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja .
Przed rozpoczęciem zabawy gracze muszą zdecydować, jakie rozszerzenia
wykorzystają. Jeśli postanowili użyć tego, muszą wykorzystać wszystkie
elementy Labiryntu zagłady chyba, że instrukcja mówi inaczej. Oznacza
to, że sięgając po Labirynt zagłady gracze otrzymują dostęp do wszystkich
nowych bohaterów, klas, przedmiotów, wydarzeń podróży, potworów oraz
kart mrocznego władcy. Wystarczy wymieszać elementy rozszerzenia
z odpowiadającymi im elementami gry podstawowej (patrz „Przygotowanie
rozszerzenia” poniżej).
Nowe karty popleczników, reliktów, sojuszników oraz umiejętności
sojuszników z Labiryntu zagłady wykorzystuje się wyłącznie , jeśli
zaznaczono to w opisie konkretnej przygody.
Jeżeli gracze używają kilku rozszerzeń, wystarczy, że połączą razem wszystkie
odpowiednie elementy. Na przykład, karty przedmiotów sklepowych z tego
rozszerzenia należy połączyć z talią takich kart z gry podstawowej oraz innych
wykorzystywanych rozszerzeń.
Rozszerzenie Labirynt zagłady zawiera kampanię, którą można rozegrać
zamiast „Runu cienia” z podstawowej gry Descent: Wędrówki w mroku 2.
edycja . Przed rozpoczęciem kampanii gracze muszą wybrać, którą z nich
będą rozgrywać oraz zdecydować się na wykorzystanie części lub wszystkich
rozszerzeń. Wszystkie elementy z wybranych dodatków będą dostępne przez
całą kampanię.
PRZYGOTOWANIE ROZSZERZENIA
Przed pierwszą rozgrywką należy ostrożnie wypchnąć wszystkie żetony
i kafelki planszy z tekturowych ramek. Następnie należy:
1.
KAFELKI PLANSZY
Przypominające puzzle kafelki
przedstawiają różne miejsca, które
bohaterowie odwiedzą podczas przygód.
Każda przygoda posiada własny układ
planszy. Wszystkie kafelki są dwustronne:
na jednej stronie znajdują się wnętrza, na
drugiej miejsca znajdujące się pod gołym
niebem.
ŻETONY POPLECZNIKÓW
Te żetony służą do zaznaczania na planszy miejsca
pobytu popleczników. Rysunek na żetonie
odpowiada ilustracji na odpowiedniej karcie
poplecznika.
ŻETONY SOJUSZNIKÓW
Służą do zaznaczania na planszy miejsca pobytu
sojuszników. Rysunek na żetonie odpowiada
ilustracji na odpowiedniej karcie sojusznika.
ŻETONY KLASY
Wykorzystują je nowe klasy z tego rozszerzenia.
Przedstawiają, odpowiednio, mikstury aptekarza,
chowańca władcy zwierząt oraz uroki wiedźmiarza.
CHASZCZE I PLASTIKOWE
PODSTAWKI
Te żetony są podobne do drzwi i umieszcza się
je w plastikowych podstawkach. Reprezentują
przeszkody, przez które można przechodzić, ale
które blokują pole widzenia.
Włączyć do gry nowe karty: Wszystkie karty przedmiotów sklepowych
i wydarzeń podróży z tego rozszerzenia należy dodać do odpowiednich talii.
Nowe karty klas, stanów, reliktów, mrocznego władcy, potworów
i popleczników należy dodać do dostępnych pul kart. Działają one
w taki sam sposób, jak ich odpowiedniki z gry podstawowej.
ŻETONY STANÓW
Odpowiadają karcie stanu „Przeklęty” i zaznacza
się nimi, że potwór znajduje się pod wpływem
tego efektu.
2.
Odłożyć karty kampanii: Proszę odłożyć na bok wszystkie karty
popleczników, reliktów, sojuszników oraz umiejętności sojuszników z tego
rozszerzenia. Używa się ich wyłącznie podczas gry w kampanię „Labirynt
zagłady”.
ZNACZNIKI CELÓW
Wskazują miejsca planszy, gdzie znajdują się cele.
Posiadają różnokolorowe tyły i przydają się tylko w
niektórych przygodach.
3.
Włączyć do gry pozostałe elementy: Zielone kości mocy, arkusze
i figurki bohaterów oraz potworów, a także wszystkie żetony i kafelki
planszy z tego rozszerzenia należy dodać do odpowiednich stosów, pul
i zapasów.
3
1157215876.001.png 1157215876.012.png 1157215876.023.png 1157215876.034.png 1157215876.045.png 1157215876.056.png 1157215876.063.png 1157215876.064.png 1157215876.065.png 1157215876.066.png 1157215876.067.png 1157215876.068.png 1157215876.069.png 1157215876.070.png 1157215876.071.png 1157215876.072.png 1157215876.073.png 1157215876.074.png 1157215876.075.png 1157215876.076.png 1157215876.077.png 1157215876.078.png 1157215876.079.png 1157215876.080.png 1157215876.081.png 1157215876.082.png 1157215876.083.png 1157215876.084.png 1157215876.085.png 1157215876.086.png 1157215876.087.png 1157215876.088.png 1157215876.089.png 1157215876.090.png 1157215876.091.png 1157215876.092.png 1157215876.093.png 1157215876.094.png 1157215876.095.png 1157215876.096.png 1157215876.097.png 1157215876.098.png 1157215876.099.png 1157215876.100.png 1157215876.101.png 1157215876.102.png 1157215876.103.png 1157215876.104.png 1157215876.105.png 1157215876.106.png 1157215876.108.png 1157215876.109.png 1157215876.110.png 1157215876.111.png 1157215876.112.png 1157215876.113.png 1157215876.114.png 1157215876.115.png 1157215876.116.png 1157215876.117.png 1157215876.119.png 1157215876.120.png 1157215876.121.png 1157215876.122.png 1157215876.123.png 1157215876.124.png 1157215876.125.png 1157215876.126.png 1157215876.127.png 1157215876.128.png 1157215876.130.png 1157215876.131.png 1157215876.132.png 1157215876.133.png 1157215876.134.png 1157215876.135.png 1157215876.136.png 1157215876.137.png 1157215876.138.png 1157215876.139.png 1157215876.141.png 1157215876.142.png 1157215876.143.png 1157215876.144.png 1157215876.145.png 1157215876.146.png 1157215876.147.png 1157215876.148.png 1157215876.149.png 1157215876.150.png 1157215876.002.png 1157215876.003.png 1157215876.004.png 1157215876.005.png 1157215876.006.png 1157215876.007.png 1157215876.008.png 1157215876.009.png 1157215876.010.png 1157215876.011.png 1157215876.013.png 1157215876.014.png 1157215876.015.png 1157215876.016.png 1157215876.017.png 1157215876.018.png 1157215876.019.png 1157215876.020.png 1157215876.021.png 1157215876.022.png 1157215876.024.png 1157215876.025.png 1157215876.026.png 1157215876.027.png 1157215876.028.png 1157215876.029.png 1157215876.030.png 1157215876.031.png 1157215876.032.png 1157215876.033.png 1157215876.035.png 1157215876.036.png 1157215876.037.png 1157215876.038.png 1157215876.039.png 1157215876.040.png 1157215876.041.png 1157215876.042.png 1157215876.043.png 1157215876.044.png 1157215876.046.png 1157215876.047.png 1157215876.048.png 1157215876.049.png 1157215876.050.png 1157215876.051.png 1157215876.052.png
ZASADY ROZSZERZENIA
LABIRYNT ZAGŁADY”
ŻetOny urOkóW
Klasa wiedźmiarza posiada kilka umiejętności, które
wykorzystują żetony uroków. Korzysta się z nich wyłącznie,
gdy w grze jest wiedźmiarz. Gracz, który podczas
przygotowania do gry wybrał tę klasę, podbiera wszystkie
żetony uroków i umieszcza je na osobnym stosie w pobliżu
swojego obszaru gry.
W tej części instrukcji opisano, jak łączyć zasady i elementy tego
rozszerzenia z podstawową grą Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja .
Należy pamiętać, że podczas rozgrywki z rozszerzeniem Labirynt zagłady
wykorzystuje się wszystkie opisane niżej zasady.
Jeśli wiedźmiarz użył karty klasy by zauroczyć potwora, kładzie koło
niego żeton uroku, by o tym nie zapomnieć. Potwora, który posiada
przynajmniej jeden żeton uroku nazywa się zauroczonym . Jedynym
limitem żetonów uroku, które może posiadać jeden potwór, jest liczba
żetonów w grze.
NOWA KOŚĆ MOCY
Zielona kość mocy z tego rozszerzenia działa podobnie do kości
czerwonych i żółtych. Część broni i zdolności wymaga jej wykorzystania.
PRZYGODY
W rozszerzeniu znajduje się 19 nowych przygód, opisanych w Księdze
Przygód zamieszczonej w dalszej części instrukcji. Należy uwzględnić
je podczas 1. kroku „Ogólnych zasad przygotowania do gry” – gracze
mogą swobodnie je wybierać. Każda przygoda składa się z jednego lub
dwóch spotkań, a wszystkie mogą łączyć się w kampanię (patrz „Zasady
prowadzenia kampanii „Labirynt zagłady” na stronie 5).
Bohater atakujący zauroczonego potwora może po wykonaniu rzutu
kośćmi ataku odrzucić jeden lub więcej żetonów uroku tego potwora.
Za każdy odrzucony żeton atak zadaje potworowi jedno dodatkowe
obrażenie. Dla przypomnienia, tę zdolność opisano na karcie klasy
wiedźmiarza zatytułowanej „Odebranie sił”.
NOWA TALIA MROCZNEGO WŁADCY
Część kart mrocznego władcy zawartych w rozszerzeniu Labirynt
zagłady tworzy alternatywną talię 15 kart podstawowych. Łatwo je
rozpoznać po symbolu rozszerzenia oraz napisie „Podstawowa II”. Tą talią
można zastąpić podstawową talię kart mrocznego władcy z gry Descent:
Wędrówki w mroku 2. edycja .
Jeśli przygody aktu II z rozszerzenia rozgrywa się poza kampanią „Labirynt
zagłady”, gracze powinni stosować zasady „Rozgrywki epickiej” opisane
na stronie 19 instrukcji do gry Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja .
Te zadania należy rozgrywać na poziomie eksperckim.
NOWE KLASY BOHATERÓW
To rozszerzenie wprowadza cztery nowe klasy bohaterów (po jednej
na każdy archetyp), to jest aptekarza (Uzdrowiciel), władcę zwierząt
(Wojownik), wiedźmiarza (Mag ) i łowcę skarbów (Zwiadowca). Podczas
przygotowania do gry, gracze prowadzący bohaterów mogą je wybrać
zgodnie z normalnymi zasadami.
Na początku kampanii mroczny władca może wybrać, której podstawowej
talii używa, nie wolno mu natomiast mieszać kart między taliami.
Po wybraniu talii wszystkie karty podstawowe z drugiej talii umieszcza
w pudełku.
Wiele nowych kart mrocznego władcy posiada dodatkowy efekt, jeśli
zostaną zagrane na bohatera o odpowiednim archetypie, co opisano
na karcie. Jeżeli taką kartę zagra się na odpowiedniego bohatera, efekt
dodatkowy rozgrywa się oprócz normalnego.
ŻetOny mikstur
Klasa aptekarza posiada kilka umiejętności, które
korzystają z żetonów mikstur. Te żetony wykorzystuje
się wyłącznie, gdy w grze jest aptekarz. Gracz, który
podczas przygotowania do gry wybrał tę klasę, zabiera
wszystkie żetony mikstur i umieszcza je na osobnym stosie
w pobliżu swojego obszaru gry.
Część kart mrocznego władcy nie posiada kosztu w doświadczeniu –
zamiast tego opisano je wyrażeniem „Nagroda za przygodę”. Mroczny
władca otrzymuje je jako nagrody za konkretne przygody. Kiedy mroczny
władca dostaje taką kartę, wtasowuje ją do swojej talii jak każdą kartę
wykupioną normalnie.
Za każdym razem, kiedy zasady mówią, że gracz „otrzymuje jeden żeton
mikstury”, bierze on jeden taki żeton ze stosu i umieszcza go na arkuszu
bohatera. Zawsze, kiedy ma odrzucić żeton mikstury, usuwa go z arkusza
bohatera i odkłada na stos. Żetony mikstur pozostają na arkuszu bohatera
pomiędzy spotkaniami, ale odrzuca się je po zakończeniu przygody. Jeśli
graczowi skończą się żetony na stosie, nie może użyć żadnych znaczników
zastępczych – zapas mikstur jest ograniczony.
NOWE KARTY WYDARZEŃ PODRÓŻY
Część nowych kart wydarzeń podróży, znajdujących się w tym
rozszerzeniu, pozwala bohaterom wybrać postać o konkretnym
archetypie, by zachowała daną kartę na swoim obszarze gry. Jeśli
w grze nie ma odpowiednich bohaterów, kartę należy odrzucić, a gracze
przechodzą do następnego symbolu podróży. Jeżeli postać o wymaganym
archetypie jest w grze, karta trafia na jej obszar gry – od tej pory gracz
może ją odrzucić by aktywować opisane na niej wydarzenie. Jeśli na
zakończenie przygody karta wydarzenia podróży ciągle znajduje się na
obszarze gry któregoś gracza, należy ją wtasować z powrotem do talii.
Bohater dysponujący żetonem mikstury może odrzucić go w dowolnym
momencie swojej tury celem wyleczenia obrażeń. Dla przypomnienia,
tę zdolność wydrukowano na karcie klasy aptekarza, zatytułowanej
„Warzenie mikstur”. Kiedy bohater odrzuca żeton mikstury, rzuca jedną
czerwoną kością mocy i leczy tyle obrażeń, ile uzyskał . Nieprzytomny
bohater nie może odrzucić mikstury.
Bohaterowie mogą wymieniać się żetonami mikstur, zgodnie z zasadami
wymiany przedmiotów ze strony 15 instrukcji gry Descent: Wędrówki
w mroku 2. edycja .
4
1157215876.053.png 1157215876.054.png 1157215876.055.png 1157215876.057.png
WZNIESIENIA
Wzdłuż krawędzi niektórych pól prowadzona jest
czerwona przerywana linia, oznaczająca wzniesienie
(stąd nazywa się ją „linią wzniesienia”). Blokuje ona
ruch, ale nie pole widzenia – to znaczy, że figurka
nie może jej przekraczać, ale może zignorować
ją kiedy sprawdza, czy widzi cel.
ZASADY KAMPANII LABIRYNT
ZAGŁADY
Pogoń za chwałą i bogactwem oraz marzenie o dzikich krajach
i starożytnych tajemnicach zaprowadziły was na rubieże Terrinoth,
w okolice zrujnowanego miasta Sudanya. Niewiele wiadomo o nim,
i o jego mieszkańcach – waszą wyobraźnię rozpaliły jednak liczne
legendy o cudach ukrytych wśród ruin.
Sąsiadujące pola przedzielone linią wzniesienia wciąż uważa się za
sąsiadujące. Gdy figurka atakuje wręcz figurkę po drugiej stronie linii
wzniesienia, obrońca dodaje jedną czarną kość obrony do swojej puli
obrony . Obrona nie wzrasta, jeżeli atak jest dalekosiężny.
Niemniej teraz odkryliście pozostałości ekspedycji Dunwarrów,
którzy przybyli tu wcześniej. Widok ich martwych, zwęglonych zwłok
w jednej chwili sprowadza was na ziemię. Lekkomyślną ekscytację
zastępuje chłodna czujność. Ostrożnie ruszacie w stronę niedalekiego
obozu karawany Pylia, w którym zamierzacie spędzić noc.
Linie wzniesień blokują ruch dużych potworów, jednak taka figurka może
zakończyć lub przerwać przemieszczanie się w momencie, gdy znajduje
się na polach rozdzielonych linią wzniesienia, o ile są puste. Przykładowo,
duży potwór może stać na dwóch pustych polach, które rozdziela linia
wzniesienia. Figurka posiadająca zdolność „Lot” może przekraczać linie
wzniesień.
Los wyprawy krasnoludów przypomina wam, że o tajemniczym
mieście opowiada się też mrożące krew w żyłach historie. Ponoć
jego upadek spowodowała straszliwa magia niepojętych, mrocznych
mocy, drzemiących tu w ukryciu. Czy zdołacie odkryć sekrety
zapomnianego miasta, czy też scena rzezi okaże się zwiastunem
waszego przyszłego, fatalnego losu…?
CHASZCZE
To rozszerzenie zawiera nowy element o nazwie
chaszcze . Przygotowuje się je do gry identycznie,
jak drzwi – w Księdze Przygód Labiryntu zagłady
oznaczono je jako zielone drzwi. Przez chaszcze
nie można wytyczać pola widzenia, a choć pola
oddzielone chaszczami uważa się za sąsiadujące,
nie można przez nie atakować. Wolno natomiast
przez chaszcze przechodzić i liczyć przez nie pola na potrzeby zdolności.
Duże potwory nie mogą zajmować dwóch pól oddzielonych chaszczami.
Rozszerzenie Labirynt zagłady zawiera nową kampanię, pod tym samym
tytułem. Rozgrywa się ją według zasad kampanii „Run cienia”
z podstawowej wersji gry. Poniżej opisano wszystkie zmiany w stosunku
do reguł prowadzenia kampanii ze stron 19-22 instrukcji do Descent:
Wędrówek w mroku 2. edycji .
PODRÓŻ
Kampania „Labirynt zagłady” wykorzystuje zupełnie nową mapę.
Wszystkie podróże rozgrywać należy z wykorzystaniem mapy kampanii,
zamieszczonej na ostatniej stronie tej instrukcji. Grający w „Labirynt
zagłady” bohaterowie zawsze rozpoczynają krok podróży w Obozie
Pylia . Stamtąd muszą przemieścić się nieprzerwanym szlakiem do
obszaru, na którym rozgrywa się wybrana przygoda.
Figurka może wykonać akcję otwarcia lub zamknięcia drzwi by usunąć
jeden sąsiadujący żeton chaszczy z planszy – należy go odłożyć do pudełka.
Gdy figurka to robi, uważa się, że otwiera drzwi.
WYBÓR PRZYGÓD
Podczas kampanii „Labirynt zagłady” gracze rozgrywają łącznie dziewięć
przygód. Zaczynają od wprowadzenia, zatytułowanego „Złowrogie
szepty”. Pozostałe przygody przechodzą zgodnie z dziennikiem przygód,
znajdującym się na stronie 8 instrukcji. Gracze winni go skserować lub
ściągnąć kopię ze strony wydawnictwa Galakta (www.galakta.pl)
i wydrukować ją samodzielnie.
Akt i
W akcie I gracze mają ograniczony wybór przygód. Po zakończeniu
wprowadzenia, zwycięzca decyduje, czy następna będzie „Zapowiedziane
spotkanie”, czy „Złodziejski honor” – oznaczono to strzałkami, łączącymi
przygody z wprowadzeniem. Po zakończeniu kolejnej przygody aktu I
jej zwycięzca wybiera pomiędzy dwiema dostępnymi przygodami, jak
zaznaczono w dzienniku.
Należy zwrócić uwagę, że w dzienniku powtórzono dwie przygody aktu I
– „Gniew żywiołów” oraz „Powrót z zaświatów”. Są one dostępne zawsze
podczas aktu I kampanii, niezależnie, którą przygodę wybrano
po zakończeniu wprowadzenia.
5
1157215876.058.png 1157215876.059.png 1157215876.060.png 1157215876.061.png 1157215876.062.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin