Manipulacja neuroperswazyjna - Jacek Ponikiewski.pdf

(4505 KB) Pobierz
1164031895.002.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Manipulacja
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Jacek Ponikiewski, rok 2012
Autor: Jacek Ponikiewski
Tytuł: Manipulacja neuroperswazyjna
Data: 03.11.2013
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
Spis treści
Wstęp ........................................................................................9
Cele..................................................................................11
Czytanie w myślach — informacje werbalne
i pozawerbalne .............................................................17
Rozpoznawanie typów osobowości i szkicowanie
map psychologicznych ...............................................17
Złoto ...............................................................................21
Typowe cechy złota ...................................................21
Jak zachowuje się złoto? ............................................22
Jak rozmawiać? .........................................................22
Co trzeba okazać, aby go przekonać? ........................23
Srebro..............................................................................23
Typowe cechy srebra ..................................................23
Jak zachowuje się srebro? ...........................................24
Jak rozmawiać? .........................................................24
Co trzeba okazać, aby go przekonać? ........................25
Rtęć .................................................................................25
Typowe cechy rtęci .....................................................25
Jak zachowuje się rtęć? ...............................................26
1164031895.003.png
Jak rozmawiać? .........................................................27
Co trzeba okazać, aby go przekonać? ........................27
Platyna.............................................................................27
Typowe cechy platyny .................................................28
Jak zachowuje się platyna? .........................................28
Jak rozmawiać? .........................................................29
Co trzeba okazać, aby go przekonać? ........................29
Wzrokowcy ....................................................................30
Typowe cechy wzrokowców ........................................30
Słuchowcy ......................................................................31
Typowe cechy słuchowców ..........................................31
Kinestetycy.....................................................................32
Typowe cechy kinestytyków ......................................32
Mapy psychologiczne ...................................................33
Jak złamać czyjś przekaz pozawerbalny?...................35
Introwertycy i ekstrawertycy: tabele korzyści,
preferencje, metodyka perswazyjna..........................37
Sektory neurowzrokowe: techniki pytań
podprogowych i obserwacja ruchu gałek ocznych 39
Kanał A1 .................................................................40
Kanał A2 .................................................................40
Kanał A3 .................................................................41
Kanał A4 .................................................................41
Kanał A5 .................................................................41
Kanał A6 .................................................................42
Mikrowyrażenia twarzy i mowa ciała .........................42
Neurolingwistyka, czyli perswazja hipnotyczna .......49
Słowne techniki wpływu..............................................49
Budowa zdań względem półkul mózgowych
i typów osobowości klientów ......................................49
Forma zdań kierowanych do półkuli prawej ...............52
Forma zdań do półkuli lewej .....................................52
Głoski rozziewne i nierozziewne ...............................53
Spójniki twarde i miękkie .........................................54
Zasada współpracy Paula Grice’a ...............................56
Jak połączyć maksymy Paula Grice’a
z manipulacją? ........................................................57
Pisemne techniki wpływu ............................................58
Techniki wpływania na klientów krojem pisma
i kolorystyką ..........................................................58
Wywieranie wpływu za pomocą miejsca wymawiania
komunikatu ..................................................................63
Miejsce przemowy i gesty aktywujące obszary
neuroaktywności..........................................................63
Kobiety i mężczyźni — dwie płcie komunikacji ......66
Przestrzeń hormonalna ................................................70
1164031895.004.png 1164031895.005.png 1164031895.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin