Jak usunšć usychanie rolin, prosty i niezawodny sposób wyglšda tak: - rozpakowujemy mapę którš chcemy edytować; - otwieramy notatnikiem plik i3d mapy; - wciskamy ctrl+f i w polu wyszukiwania wpisujemy: FoliageSubLayer name="wheat" - znajdziemy taki wpis dotyczšcy pszenicy (wheat): <FoliageSubLayer name="wheat" densityMapTypeIndex="1" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="7" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0.1" objectMask="65520" distanceMapIds="31;32;33;34;35;35;35;36;37" distanceMapUnitSizes="128;128;128;128;128;128;128; 128;128" atlasSize="1" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height=";0.25;0.5;0.9;1;1;1;0.9;0.13" texCoords=";0 0 0.25 0.25;0 0.5 0.25 0.5;0.25 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.75 0 0.25 0.75;0.5 0 0.25 0.144" widthVariance="0" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" numStates="9" growthNumStates="8" growthStateTime="2.4e+007"/> - przedostatni parametr to: growthNumStates="8"; - zmieniamy cyfrę 8 na 7, czyli będziemy mieli wpis: growthNumStates="7"; - powtarzamy operacje zamiany 8 na 7 dla kolejnych upraw: (barley-jęczmień, rape-rzepak, maize-kukurydza, sugarbeet-buraki); - zapisujemy plik i3d; - pakujemy mapę do zip i wrzucamy do mods; - od teraz żadna uprawa nam nie uschnie; - nie musimy zmieniać nic przy trawie i ziemniakach, one nie usychajš. Autor: krisow
konradek199417