Główne zmiany 0.8.2.doc

(66 KB) Pobierz
Główne zmiany:

Główne zmiany:

·         Nowa gałąź amerykańskiego drzewka czołgów: lekkie T21 i T71, średnie T69 i T54E1, ciężki T57 ( gałąź będzie odchodzić od czołgu średniego V tieru, M7 ).

·         Wprowadzone zostaną następujące czołgi premium: brytyjski czołg cięzki TOG-2, Brityjski niszczyciel czołgów AT-15A, francuski czołg ciężki 1945 FCM 50t.

·         Dla potrzeb nowego systemu renderowania przerobione zostały następujące mapy:

o        Prochorowka

o        Redshire

o        Erlenberg

o        Ruinberg

·         Poprawiono odgłosy rykoszetów, trafień i przebicia pancerza.

·         Poprawiono odgłosy pocisków uderzających w elementy otoczenia i ziemię.

·         Poprawiono odgłosy dział małego kalibru.

·         Dodano flagę Jordanii.

·         Dodano osiągnięcie „Aleja Pattonów” za zniszczenie 100 czołgów Patton oraz M48A1 Patton III. Czołgi zniszczone przed wprowadzeniem medalu zostaną i wszyscy gracze zostaną odpowiednio odznaczeni.

·         Dodano Wyróżnienia – osiągnięcia bez stopni, które może zdobyć większa liczba graczy, kilkukrotnie w ciągu bitwy.

·         ‘Szczęściarz’ – Bądź świadkiem zniszczenia wrogiego pojazdu przez inny wrogi pojazd, musisz znajdować się nie dalej niż 10 metrów od zniszczonego pojazdu.

·         ‘Siła spokoju’ – Przetrwaj co najmniej 10 wrogich rykoszetów i trafień nie powodujących obrażeń z rzędu.

·         „Spartanin” ― przetrwaj trafienie przeciwnika,  gdy wystrzelony przez niego pocisk  zrykoszetuje lub nie przebije pancerza. Pojazd gracza musi mieć mniej niż 10% punktów wytrzymałości i musi przetrwać do końca bitwy.

·         ‘Ranger’ – Zniszcz wszystkie wrogie czołgi lekkie w bitwie (co najmniej trzy).

·          Zwiększono zasięg dźwięków wystrzału i trafienia. Zmieniono ich brzmienie w przypadku, gdy źródło tych dźwięków jest odległe.

·          Poprawiono minimapę na mapie „Smocza Grań”.

 

Mechanika gry: 

·         Przewrócone drzewa zapewniają w tej chwili bonus do kamuflażu podobny jak krzaki (wcześniej w ogóle nie zapewniały bonusu do kamuflażu).

·         Zlikwidowano lub bardzo zredukowano wstrząsy czołgu na gruzie, torach i małych obiektach.

·          Skrócono czas stabilizacji czołgu na zboczach wzgórza.

·          Naprawiono mechanizm przyznawania odznaczenia „Snajper” (od tej pory trafienia w członków plutonu, które nie spowodują żadnych uszkodzeń, nie są punktowane).

·         Zmieniono zasięg słyszalności wystrzałów i trafień, zmieniono sposób, w jaki te efekty brzmią z dala.

·         ‘Towarzysze Broni’ w tej chwili daje bonus do umiejętności ‘Mentor’

·          Medal „Stalowa ściana” nie będzie już przyznawany po samobójstwie.

·          Nie jest już możliwe przekwalifikowanie załogi do obsługi czołgów, nad którymi zostały przeprowadzone badania, ale które nie stacjonują w hangarze.

·          ‘Służba Patrolowa’ w tej chwili wlicza się do medalu Kaya.

·         Poprawiono sposób przyznawania odznaczenia ‘Snajper’ 


Zmiany w pojazdach:

·         – Naprawiono niewielkie błędy w konstrukcji opancerzenia (dotyczące głównie przyrządów obserwacyjnych w następujących pojazdach:

·         Francja: AMX 38, AMX 40, ARL 44, D1, Hotchkiss H35, RenaultFT, Lorraine39 L AM, Lorraine 40 t,  AMX 13 F3 AM, AMX 105AM i AMX 13 75;

·         Niemcy: PzKpfw B2 740 (f), E-100, PzKpfw 38H735 (f), Löwe, Leichttraktor,
 Panther-M10, PzKpfw 38 nA, PzKpfw 38 (t), PzKpfw III/IV, PzKpfw V-IV,
 PzKpfw VI Tiger, T-15, T-25, VK 1602 Leopard, VK 2801, VK 3001 (H),
 VK 3001 (P), VK 3002 (DB), VK 3601 (H), Wespe, GW Panther i Grille;

·         Stany Zjednoczone Ameryki: M18 Hellcat, M36 Jackson, M46 Patton, M48A1, M5 Stuart i M6A2E1; M26 Pershing, Ram-II, M4A3E2, T25/2, T49 i T92;

·         Związek Radziecki: А-32, М3 Stuart Lend Lease, IS-6, SU-85I, Т-50-2, Т-34-85, Tetrarch, Obiekt 212,  Obiekt 704 i S-51.

·          Następujące czołgi przeniesiono do systemu 16 grup pancerza: PzKpfw 35 (t), PzKpfw II i PzKpfw III Ausf. A.

·          Poprawiono niektóre nazwy pojazdów w amerykańskim drzewie technologicznym.

·          Naprawiono niektóre błędy w modelach i teksturach następujących pojazdów: Obiekt 268, Т-46, IS-8, czołg średni T2, FV215b, M36 Jackson, Grille i Tiger II.

 

Zmiany grafiki, ulepszenia techniczne

·         Zasięg rysowania obiektów został zwiększony; minimalny zasięg zwiększono z 400 do 600 metrów, a maksymalny z 1000 do 1400.

·         Poprawiono rysowanie drzew i roślinności, co powinno zmniejszać problemy ze spadkiem ilości klatek na sekundę, kiedy w widoku snajperskim znajduje się dużo roślinności.

·         Poprawiono problemy z płynnością gry na niektórych komputerach (zwłaszcza z kartami Radeon) na następujących mapach: Step, Południowe Wybrzeże, Autostrada, Kopalnie, Bezdroża, Klasztor.

·         Poprawiono błędne wykrywanie jakości tekstur w ustawieniach grafiki.

·         Zmieniono i poprawiono efekty zniszczeń w przypadku niektórych obiektów i budowli.

·         Przerobiono niektóre obiekty otoczenia w oparciu o możliwości nowego silnika graficznego.

·         Dodano cień czołgów w garażu.

·         Dodano efekt zmniejszonej widoczności i jaskrawości emblematów i napisów w widoku pośmiertnym

 


 


Interfejs użytkownika:

·         Interfejs bitewny: ikony modułów w lewym dolnym rogu dostały pasek postępu napraw.

·         Poprawiono ostre kąty kamery w czasie interakcji z niektórymi elementami otoczenia w niektórych sytuacjach.

·         Zmniejszono rozrzut pomiędzy pojazdami różnych poziomów  w drzewku rozwoju.

·         W drzewku rozwoju powrót do drzewka głównego został ułatwiony (poprzez kliknięcie na fladze zamiast linków czy odnośników)

·         W drzewku rozwoju cena i wartość doświadczenia danego czołgu/modułu będzie wyświetlana niezależnie od tego, czy został on już zbadany czy też nie.

·         W drzewku rozwoju będzie można sprawdzić brakującą ilość doświadczenia potrzebną do zbadania danego modułu lub brakującą ilość kredytów do jego kupienia.

·         Sposób wyświetlania doświadczenia w drzewku rozwoju został zmieniony.

·         Poprawiono oglądanie innych graczy w widoku pośmiertnym:

·          Poprawiono wskaźnik utonięcia.

·          Dodano wskaźnik pokazujący pusty magazyn amunicji.

·          Dodano status modułów i członków załogi.

·         Usunięto wyświetlanie uszkodzeń zadanych sojusznikom z ekranu podsumowania bitwy.

·         Wyświetlana wiadomość „Nie można się połączyć. Prawdopodobnie połączenie jest blokowane przez zaporę” zmieniono na „Nie można podłączyć się do serwera. Prawdopodobnie trwa konserwacja serwera lub trzeba sprawdzić ustawienia połączeń”.

·         Stara wiadomość o próbie zalogowania ze starej wersji klienta została zmieniona z „Pakiet wysłany na serwer zadziałał błędnie” na „Błąd przy autoryzacji połączenia. Prawdopodobnie Twoja wersja klienta gry jest stara lub uszkodzona”.

·         Zmieniono sposób wyświetlania informacji o pancerzu ( bez wyświetlania samego pancerza )na czołgach: SU-5, T-46, KW-13, SU-85B, SU-101, Objekt 268, KW-2, KW-3, IS-3, KW-4, IS-8, IS-7, ISU-152, VK 4502A, PzKpfw V Panther, Centurion Mk. 7/1, Centurion Mk3, FV4202, Covenanter, Cruiser MkI, Valentine, Caernarvon, M6. 

·         Usystematyzowano wizualizację wyświetlanych nazw brytyjskich czołgów.

·         Całkowicie zmieniono okno sprzedaży czołgów.

·         Na liście drużyn usunięto „0” z licznika fragów (jest teraz wyświetlane puste miejsce).

·         Poprawiono niektóre podpowiedzi w „sklepie”.

 

Zrebalansowanie pojazdów:

·         Zredukowano ilość doświadczenia potrzebną do odkrycia silnika 2xLeyland164 do 310 punktów.

·         Zwiększono koszt zbadania czołgu Churchill po Matyldzie do 11,500 punktów.

·          Rozmiary czołgu Löwe zostały dostosowane zgodnie ze źródłami historycznymi: wysokość zwiększono o 21 cm, a długość lufy działa o 10 cm.

·          Zwiększono limit udźwigu zawieszenia FV221A w czołgu Caernarvon z 62 000 kg do 63 000 kg.

·          Współczynnik penetracji brytyjskich pocisków APDS Mk. 1T 17-funtowego działa Mk. II kalibru 77 mm zmniejszono z 226 mm na 208 mm.

·          Pociski odłamkowo-burzące Mk. 10T są teraz kompatybilne z działem czołgu Matilda Black Prince.

·          Cenę silnika Continental AV-1790-5B czołgu M103 zmieniono z 65 500 na 80 000 kredytów.

·          Zwiększono limit udźwigu zawieszenia T25/2T1 w czołgu T25/2 z 43 800 kg do 43 805 kg.

·          Zmniejszono cenę kamuflażu do czołgu SU-122-44 o 12%.

·          Zmniejszono koszt naprawy czołgu SU-101 o 9%, opłacalność wzrosła o 10%.

·          Poprawiono opancerzenie boków czołgu Matilda (penetracja ekranu przeciw kumulacyjnego nie powoduje już żadnych uszkodzeń).

Typ 59:

·         Prędkość obrotu czołgu została zmieniona z 45 na 46 stopni/s

·         Zmniejszono o 5% rozrzut działa w momencie obrotu wieży

·         Zmniejszono opór podłoża o 10%.

·         Zmieniono poziom silnika NORINCO 12150L z 9 na 8

·         Zwiększono koszt naprawy silnika NORINCO 12150L o 22%.

·         Zwiększono masę kadłuba z 15 400 kg do 16 478 kg.

·         Zwiększono grubość pancerza wieży czołgu Typ 59 ze 104 mm do 130 mm.

·         Zmniejszono grubość tylnego pancerza wieży czołgu Typ 59 z 65 mm do 60 mm.

·         Zwiększono czas przeładowywania działa kalibru 100 mm czołgu Typ 59 z 8,0 s do 8,7 s.

·         Zmieniono czas celowania działa Type 59 z 2.86  na 2,9 s

·         Zmieniono uszkodzenia pocisków Chuan bei-412 z 230 na 250 punktów

·         Zmieniono penetrację pocisków Chuan bei-412 z 175mm na 181mm

·         Zmieniono uszkodzenia pocisków Chuan chao-412 z 230 na 250 punktów

·         Zmieniono penetrację pocisków Chuan chao-412 z 235mm na 241mm

·         Zwiększono prędkość obrotu wieży z 45 do 46 stopni/s.

Typ 62:

·         Zwiększono limit udźwigu zawieszenia czołgu Typ 62 z 21 850 kg do 24 000 kg.

·         Prędkość obrotu zawieszenia Type 62 zmieniona z 45 tna 54 stopni/s

·         Zmniejszono o 16% rozrzut działa w momencie obrotu czołgu

·         Zwiększono opór twardego gruntu o 34%.

·         Zwiększono opór średniego gruntu o 32%.

·         Zwiększono opór miękkiego gruntu o 23%.

·         Poziom silnika NORINCO 12150L-3 zmieniano z VII na V

·         Zmniejszono koszt naprawy silnika NORINCO 12150L-3 o 56%.

·         Masa czołgu została zwiększona z 7400 do 7860 kg

·         Typ 62 został przeniesiony na poziom VII

·         Prędkość maksymalna w czasie przemieszczania się do przodu została zmieniona z 50 km/h do 60 km/h

·         Grubość dolnej części przedniego pancerza wieży czołgu Typ 62 zmieniono z 50 mm na 45 mm.

·         Grubość pancerza płyty osłaniającej działo czołgu Typ 62 zmieniono z 90-115 mm na 45 mm.

·         Grubość pancerza tylnej części wieży czołgu Typ 62 zmieniono z 32-36 mm na 20 mm.

·         Grubość górnej części przedniego pancerza kadłuba czołgu Typ 62 zmieniono z 25 mm na 35 mm.

·         Grubość dolnej części przedniego pancerza kadłuba czołgu Typ 62 zmieniono z 25 mm na 30 mm.

·         Grubość pancerza na bokach kadłuba czołgu Typ 62 zmieniono z 25 mm na 20 mm.

·         Grubość pancerza tylnej części kadłuba czołgu Typ 62 zmieniono z 16 mm na 20 mm.

·         Grubość pancerza zawieszenia czołgu Typ 62 zmieniono z 10 mm na 25 mm.

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin