ipet z konferencji.doc

(52 KB) Pobierz
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne. Zasady konstruowania i ewaluacja

Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne. Zasady konstruowania i ewaluacja

 


 

 

Propozycja indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego

 

 

I. Podstawowe informacje

 

Imię i nazwisko ucznia :

Data urodzenia:

Klasa:                                               rok szkolny:                               Etap edukacyjny:

Podstawa objęcia kształceniem specjalnym (sygnatura dokumentu z ppp):

 

Obowiązująca podstawa programowa oraz nazwa programu nauczania ( numer programu ):

 

Wychowawca:

 

 

II. Rozpoznanie wynikające z orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego:

 

 

 

III. Charakterystyka psychopedagogiczna ucznia:

 

 

Mocne strony w rozwoju ucznia (zdolności, zainteresowania, itp.)

 

 

 

Funkcjonowanie poznawcze ze szczególnym uwzględnieniem trudności (uwaga, percepcja, pamięć, język, wyobraźnia, myślenie)

 

 

 

Funkcjonowanie społeczno-emocjonalne ( kontakt z grupą)

 

 

 

 

Umiejętności szkolne (czytanie, pisanie, liczenie)

 

 

 

Informacje o nie wymienionych w orzeczeniu trudnościach          ( wyniki obserwacji, dane z wywiadu itp. )

 

 

 

Nietypowe zachowania dziecka/ucznia

 

 

 

Sytuacja rodzinna ( dane z wywiadu z rodzicami)

 

 

 

 

Dodatkowe informacje

 

 

 

 

 

IV. Cele:

1.      Edukacyjne (w odniesieniu do podstawy programowej, wymienić konkretny program nauczania), muszą wynikać z oceny poziomu rozwoju umiejętności szkolnych oraz realizowanego programu nauczania

Ogólne:

 

 

 

 

Szczegółowe:

 

 

 

 

2.      Terapeutyczne ( określone na podstawie dokonanej wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania):

 

Ogólne:

 

 

 

 

Szczegółowe:

 

 

 

 

 

V. Dostosowanie wymagań w tym procedury osiągania celów oraz rodzaj wsparcia/zadania             ( metody, formy i środki dydaktyczne).

 

 

Środowisko fizyczne

 

 

 

Pomoce dydaktyczne

 

 

 

 

Organizacja pracy na lekcji

 

 

 

Motywowanie do pracy

 

 

 

Egzekwowanie wiedzy i umiejętności

 

 

Ocenianie (zasady i kryteria oceniania)

 

 

Prace domowe

 

 

 

Inne

 

 

 

VI. Przewidywane w czasie osiągnięcia, zgodne z celami.

 

 

 

VII. Zajęcia specjalistyczne, którymi objęty będzie uczeń/uczennica ( z programem w formie załącznika):

Rodzaj zajęć

Wymiar godzin

Osoba prowadzące

Miejsce realizacji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII. Zakres współpracy z rodzicami.

 

IX. Uwagi i informacje dodatkowe dotyczące realizacji programu.

 

 

X. Sposób oceny efektywności udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej ( w jaki sposób będzie przebiegał monitoring i ocena, jakie metody, narzędzia będą wykorzystywane?) .

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin