Żaden samolot pasażerski nie uderzył 11 IX.docx

(116 KB) Pobierz

Żaden samolot pasażerski nie uderzył w wieże 11 IX

No Commercial Planes Crashed on 9-11

25.04.2018

 


Jeśli obca potęga może dokonać okrucieństwa jak 11 IX z udziałem amerykańskiej masońskiej kolonialnej klasy rządzącej, to wiesz, że Stany Zjednoczone nie są imperium. Choć nie mogę potwierdzić tych opinii, są wiarygodne i demaskują 11 IX jako haniebne oszustwo.

Skoro udało im się 11 IX, to fałszywe flagi wydarzały się regularnie.

 

9-12.jpg


 

 

"ANI JEDEN rzekomy pasażer nie zaparkował auta na żadnym lotnisku 11 IX. ANI JEDEN. Dlaczego? Bo żaden samolot pasażerski nie uderzył w wieże 11 IX".
 

Nie było żadnej katastrofy samolotów pasażerskich 11 IX / There were no commercial plane crashes on September 11, 2001 

 

Alexandra Bruce

(henrymakow.com) 

 

Każdy z rzekomych 256 pasażerów  11 IX za bilety płacił gotówką RANKIEM 11 IX! ŻADEN nie użył karty płatniczej, i nie ma żadnych paragonów od nikogo, ani od żadnej firmy na świecie. Dlaczego? Bo żaden samolot pasażerki nie uderzył w wieże 11 IX. To jest powód dla:

 

SETEK tzw. "terrorystycznych ćwiczeń szkoleniowych" jak Tripod II i Vigilant Guardian mających miejsce 11 IX.. dokładnie w czasie uderzeń samolotów…

 

ŻADEN z rejestratorów głosowych ani rejestratorów danych lotu, ani z CZARNYCH SKRZYNEK  nie miał numeru seryjnego… pierwszy raz w historii lotnictwa i wydarzył się 4 x tego samego dnia…

 

(Aktualizacja: Mueller...tak, Mueller oświadczył, że FBI 'zagubiła wszystkie czarne skrzynki' z 11 IX! Może są z oryginalnym video z tym z lądowania na księżycu, które TEŻ powiedzieli iż zagubili?)

 

WSZYSTKIE budynki i miejsca z 11 IX wydają się być zniszczone przez jakąś formę demolki albo broni kierowanej energii / Directed Energy Weapon 

 

Amerykański rząd przeznaczył tylko $3 mln na śledztwo 11 IX (Lewinsky Skandal dostał $50 mln)

 

KAŻDE video filmujące Pentagon natychmiast skonfiskowano (ponad 80 nagrań)

 

Procedura nakazująca zestrzelenie szelmowskiego samolotu została zmieniona zaledwie kilka tygodni przed 11 IX, żeby najpierw dostać pozwolenie od Donalda Rumsfelda… a później natychmiast zmieniono z powrotem dzień PO 11 IX według uznania pilota…

 

NIE MA ANI JEDNEGO video żadnej osoby (oprócz ATTA) na żadnym lotnisku w żaden sposób z żadnego z samolotów 11 IX

 

Powód dla którego zarobiono dziesiątki milionów dolarów na "opcjach sprzedaży", które połączyły United i American Airlines kilka dni przed 11 IX i AMERYKA ODMAWIA  ujawnienia dokładnie kto dokonał tych zakładów finansowych

 

Powód, że Rumsfeld ogłosił $2.3 TRYLIONA "zagubiono" w Pentagonie 9-10-01, a 28 ekspertów księgowych będzie się tym zajmować (WSZYSCY 28 zginęli w ataku samolotowym na Pentagon, i wszystkie dochodzenia natychmiast przerwano.)

 

Pentagon prowadził ćwiczenia "MASCAL" (Mass Casualty / masowy wypadek) W DNIU 11 IX w Pentagonie, z udziałem WPADAJĄCEGO NAŃ SAMOLOTU… był jeszcze raz słabą wiarygodną wymówką zaprzeczenia.

 

Drzwi, schody przeciwpożarowe, tarasy widokowe, i wszelki dostęp na szczyty wieży 1 i 2 i 2 budynków były zamknięte na łańcuchy w poniedziałek 9-10-01...gdyż ocaleni mogliby mówić…

 

Burmistrz Gulliani prowadził Operację Tripod II  na molo 92 (a nie w NOWYM kosztującym wiele milionów dolarów bunkrze wewnątrz WTC 7) w poniedziałek 9-10-01, obejmującej ataki terrorystyczne na WTC, a później dokładnie ci sami ludzie nadzorowali 11 IX…

 

FBI ujawnia nazwiska, adresy, zdjęcia, religię, miejsca pobytu, przynależność, koneksje zawodowe, szkoły szkolenia lotniczego, narodowości, osobiste historie, wiek, status wizy WSZYSTKICH  porywaczy w DNIACH 11 IX (Uni-zamachowca zabrało im 17 lat!)…

 

Tom Ridge, gubernator PA, który wtedy był szefem agencji pod nazwą Bezpieczeństwo Wewnętrzne / Homeland Security, powiedział, że pozostałości po WTC zostaną zakopane w wytapialni CDS, którą zakupiono kilka miesięcy przed 11 IX w PA (żadnych odpadów nie wysłano zagranicę czy np. do Chin!)

 

Choć było to nielegalne, Giuliani zakazał WSZELKICH zdjęć i video WWTC po atakach, które wyraźnie pokazywały poważne problemy z oficjalnymi wersjami.

 

Osama Bin Laden zanegował wszelki związek z tym / denied any connection to wrongdoing i zasadniczo mówi, że amerykański rząd i wojsko są chore i  mordercze dla własnych korzyści… dla tego, że nie miał nic wspólnego z 11 IX.

 

Zawsze będą ogromne problemy z listami pasażerów. ŻADEN z porywaczy nie byli na ŻADNEJ z nich.

 

NIGDY nie będzie ani jednego kawałka sprawdzonych szczątków z ŻADNEGO z 4 samolotów z ŻADNEGO miejsca z 11 IX.

 

ŻADNYCH silników, ŻADNYCH części ogona,  ŻADNYCH  foteli, ŻADNEGO  kadłuba, ŻADNEGO bagażu, i nie znaleziono NICZEGO z żadnych samolotów i nie sprawdzono poprzez numer seryjny.

 

Są ogromne problemy z rejestrami startów 4 lotów z 11 IX, i nie ma żadnych katastrof samolotów pasażerskich 11 IX.

ANI GROSZA nie wypłacono z firm ubezpieczeniowych by zastąpić same samoloty,  a płaci się tylko za sprawdzone szczątki… i ŻADNYCH nigdy nie znaleziono…

 

Bush zagroził kongresmanowi by nigdy nie prowadził dochodzenia w sprawie 11 IX, a następnie odłożył śledztwo na 18 miesięcy, a później sam wybrał członków Komisji, zmusił członków Komisji do rezygnacji, ponieważ powiedzieli, że Komisja była oszustwem, gdyż nigdy nie pozwolono im dokonać inspekcji wraku samolotu z powodu "bezpieczeństwa narodowego", potem powiedział im, żeby nigdy "nie przekroczyli granicy" w odniesieniu do dochodzeń lotniczych

 

(Sen. Paul Wellstone zapłacił życiem. Zażądał sprawdzenia szczątków samolotu. Dlatego został zabity.)

 

Powód  tego, że testy na termit i kordyt wypadły POZYTYWNIE i znaleziono WSZĘDZIE 11 IX.

 

Testy na paliwo lotnicze wypadły NEGATYWNIE na WSZYSTKICH  4 miejscach katastrofy 11 IX.

 

Powód, że wieże WTC 1 i 2, każda o wysokości 110 pięter ze zbrojonego betonu i stali  o powierzchni  JEDNEGO AKRA każdego piętra ..., który zamienił się w kupę pyłu stojącą tylko DWA PIĘTRA WYSOKOŚCI z pożaru paliwa (pierwszy w historii świata) ...był spowodowany tym, że 11 IX nie doszło do katastrof samolotów pasażerskich.

 

Powód, dla którego CDI, Kontrolowanej Demolce Inc, (A DEMOLITION COMPANY .... nawet jeśli nie było żadnego gruzu budowlanego większego niż to co pasowałoby do ich istniejących ciężarówek!) zapłacono $35 mld za oczyszczenie  11 IX (podobnie jak rząd USA zapłacił CDI po bombardowaniu OKCity w 1995) i była widziana w okolicach WTC i OKCity budynku Murrah przez tygodnie i miesiące PRZED  11 IX i kwietniu 1995 ... ponieważ nie było żadnych katastrof samolotów pasażerskich 11 IX.

 

Powodem dlaczego każdy wyczuwał kordyt , a NIKT nie wyczuwał ŻADNEGO  z 12.000 galonów toksycznego paliwa samolotowego w Pentagonie było to, że 11 IX nie było żadnej katastrofy samolotu pasażerskiego.

 

Szef  FAA zniszczył nagrane zeznanie 3 kontrolerów lotów natychmiast po 11 IX, którzy powiedzieli, że to nie mogły być samoloty pasażerskie…

 

16 rzekomych Saudyjczyków o średnim wzroście 5'4'' (1.6 m) i wadze 120 funtów (54 kg) z nożami o ostrzach JEDNEGO CALA (2.2 cm) mogli porwać 4 samoloty bez żadnego alarmu czy wpisaniu przez pilota kodu porwania 11 IX…

 

Powód dla którego WSZYSTKIE  OSIEM, 6-tonowe, szerokie na 9 stóp (2.7 m) silniki z tytanu ZNIKNĘŁY (pierwsze w historii świata i zdarzyło się 8 razy).

 

Powód, że $15 mld wypłacono amerykańskim liniom lotniczym w ciągu 2 tygodni po 11 IX.

 

Teraz jest wbrew amerykańskiemu prawu badanie czy nawet kontaktowanie się z ludźmi, którzy zabrali rzekomemu "człowiekowi z ulicy" filmy, zdjęcia i video samolotów 11 IX…

 

Nigdy nie będziecie mieli ŻADNEGO prawdziwie niezależnego dochodzenia w sprawie 11 IX, bo wasz system prawny należy do tych samych morderców, i nie było żadnych katastrof samolotowych 11 IX.

 

Powód, że wszystko będzie trzymane w tajemnicy w odniesieniu do wszystkich procedur prawnych, przykrywanych terminami jak "bezpieczeństwo narodowe", mimo że rzekomo widział to CAŁY ŚWIAT, i WSZYSTKIE procesy sądowe będą mieć rozkaz milczenia i będzie zamknięty dla publiczności, bo 11 IX nie było żadnych katastrof samolotów pasażerskich.

 

https://www.henrymakow.com/

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin