Postawienie problemu
WYWIAD BADANIE UZUPEŁNIAJĄCE
- Wiek wykształcenie uzdolnienia (dz. i rodz.) Bad. narządów artykulacyjnych percepcja słuchowa(różnicowanie)
- ogólny przebieg rozwoju, rozwój mowy BADANIE WSTĘPNE (język, wargi, podniebienie, zgryz) analiza i synteza
- kroki podjęte w celu radzenia sobie z trudnościami - czy dz. się komunikuje pamięć słuchowa
- kondycja psychofizyczne. Pacjenta - w mowie swobodnej badanie sprawności narządów art..
- nawiązanie relacji z dzieckiem (język, wargi, podniebienie miękkie ( wymaw. A)
OBSERWACJA bad. słuchu fonemowego
- zachowanie dziecka - niedosłuch
- relacje z rodzicami mowa - dziecka ograniczona
- w jaki sposób się bawi podczas zabawy dowolnej
SCHEMAT DIAGNOZY LOGOPEDYCZNEJ
I. Postawienie problemu
II. Wysunięcie hipotezy fazy są niezmienne
III. Weryfikacja hipotezy
magdalena.pachulska