The Night of the Rabbit
________________________________________
Akt 1
Jeżyny na ciasto
Marchewkowy ogień
Akt 2
Usuń Humberta z drogi
Pozbycie się skrzata
Ratunek Urszuli
Pomóż Platonowi dostarczyć przesyłki
Uspokajanie suma
Dokończenie łodzi – ster i kotwica
Usuń Humberta z drogi - znowu
Dostanie się do domku leśnych krasnali
Lek dla krasnala
Wysłanie zaproszeń
Rozpoczęcie praktyki
Budzenie chrapiącego olbrzyma
Pierwsze zaklęcie
Przekonaj Leprechauna
Dostań się na przyjęcie - przynieś tort
Oświetl drogę
Drugie zaklęcie
Znajdź lisa (i skombinuj kilka żartów)
Trzecie zaklęcie
Otwarcie czwartego portalu - nasionko dla ciem
Czwarte zaklęcie
Act 3
Uwolnienie Czarodzieja
Jaszczurka z eliksirem
Jaszczurka bankier
Jaszczurka wróżąca z kul
Ostatni krok do zostania Obieżydrzewem
Otworzenie ostatniego portalu
Act 4
Odnalezienie drogi na polanę
Las Pierwszego Drzewa (teatr) - usuwanie gwoździ
Ostatnia bitwa
Osiągnięcia
Kolekcjoner rosy
Kolekcjoner opowieści
Kolekcjoner naklejek
Drzewny Labirynt
· Porozmawiaj z Dziwną Postacią - kontynuuj aż do końca sceny.
Front domku Jerry’ego
· Przejdź tutorial albo od razu weź pusty koszyk.
· Weź chrupiącą marchewkę z grządki marchewek.
· Użyj dobrze ukrytego tajnego schowka by otrzymać paczkę zapałek, monetę z otworem oraz zużytą petardę.
Leśne rozdroże
· Zabierz puszkę coli.
Ścieżkodrzewo
· Weź kijek.
· Użyj kijka z ciernistym krzewem i pajęczynami.
· Zabierz dojrzałe jeżyny, jeszcze więcej smakowitych jeżyn oraz jeszcze więcej jeżyn.
· Dwukrotnie kliknij na skrzynkę na listy aby dostać tajemniczy list.
· Kliknij PPM na tajemniczy list w inwentarzu aby go otworzyć.
· Użyj kijka z wysoko zawieszonymi żołędziami i zabierz żołędzie.
· Kliknij na kopalnię kredy by dostać kruchą kredę, po czym użyj jej na skale o dziwnym kształcie i zabierz korę wiewiórek.
· Użyj kruchej kredy na płaskim kamieniu i zrzuć na nią ciężki obły kamień, by otrzymać sproszkowaną kredę.
· W inwentarzu połącz sproszkowaną kredę z zużytą petardą. Powstanie mieszanka na bazie proszku.
· Połącz w inwentarzu z puszką coli: mieszankę na bazie proszku, korę, trzy żołędzie i chrupiącą marchewkę.
· Użyj puszki z mieszanką na bazie proszku, korą, żołędziami i marchewką na leśnym rozdrożu.
· Użyj paczki zapałek na tajemniczym kręgu usypanym z prochu z puszką.
· Weź plakat z niemożliwej skrzyni i użyj rozdarcia za nim.
· Zabierz magiczną różdżkę i użyj jej na cylindrze.
· Porozmawiaj z Markizem de Hoto.
· Użyj magicznej monety z otworem w inwentarzu lub naciśnij Spację.
Centrum miasta
· Porozmawiaj z Łazikiem.
· Pojawi się mysz z plecakiem - porozmawiaj z nią i użyj magicznej monety z otworem (Spacja) by otrzymać tajemniczą księgę.
Kawiarnia “w dziupli”
· Zadzwoń dzwonem po lewej i porozmawiaj z Anią.
Kamienista ścieżka (most)
· Porozmawiaj z Humbertem.
· Zadzwoń dzwonem po prawej i porozmawiaj z Anią. Dostaniesz lizaka bez cukru oraz bardzo suchą babeczkę.
Skraj miasta
· Użyj lizaka bez cukru na ulu z miodem, by otrzymać miodowego lizaka.
· Użyj miodowego lizaka na Humbercie.
Mury miasta
· Porozmawiaj z pulchnym zwierzątkiem z parasolką.
· Porozmawiaj z braćmi Jeżowskimi.
· Użyj magicznej monety z otworem (Spacja).
Za ratuszem
· Gonić złodzieja!
Ogrody
· Leprechaun ponownie się pojawia i staje na kamiennej płycie z koniczyną.
· Zabierz grabie i użyj ich na kamiennej płycie z koniczyną.
· Wejdź do ogrodów i zobacz jak Leprechaun...
Rowiny7