narysowac schemat 3 obszarow produktu (podstawowy, formalny i wzbogacony), wymienić 5 rodzajow promocji mieszanej, 6 przykladow co sie dzieje gdy przedsiebiorstwo nie dba o zadowolenie klientów, tabelka z pullem i pushem: byly cztery zdania i trzeba bylo zaznaczyc czy to pull czy push np. ze sa reklamy bielizny w pismach kobiecych, zadanie z oceny atrakcyjności przedsiębiorstwa przez przyznawanie tych punktów 1, 2 lub 3, co to jest komunikacja (??), promocja wkomponowana i jakies zadanie, ze firma produkuje trzy rodzaje produktów: za 45tys, 43tys i 41tys, a wprowadza dwa nowe: za 42tys i 44tys i jak się nazywa takie działanie. Ogólnie to były 24 zadania z tego mniej więcej połowa zamkniętych wielokrotnego wyboru 4 cechy usług, prawda/fałsz na zalety reklamy, dywersyfikacja linii produktowej (koncentryczna, horyzontalna, lateralna w praktyce; trzeba było połączyć), rozciąganie linii produktowej, prawda/fałsz dotycząca dystrybucji pośredniej. w testowych m.in.: jak realizowana jest zasada prymatu potrzeb nabywców, co należy do Public Relations według Kotlera, co to marketing-mix, ale przy nieznajomości odpowiedzi pytania testowe Wam nic nie podpowiedzą.
matrix793