kliknij tu! wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu www cała książka.pdf
(
36350 KB
)
Pobierz
Obdarowywanie obcych ludzi:
kartki świąteczne i napój za piątaka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Kiedy odmowa staje się darem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
Wzajemne ustępstwo bywa przyczyną zaangażowania . . . . . . . . . . . 45
Rozdawnictwo na stronie internetowej. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
Udostępnianie informacji za darmo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
Nagradzanie a odwzajemnianie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
W prośbie o odwzajemnienie się nie ma niczego złego . . . . . . . . . . . 50
reguła niedostępności: im mniej czegoś jest,
tym mocniej tego pragniemy
rozdział 4.
54
Które ciasteczka są najsmaczniejsze? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
Zostały jeszcze tylko dwie sztuki w tym rozmiarze! . . . . . . . . . . . . . . . 57
Oferta ważna do końca miesiąca . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
Dowiedzą się o tym tylko wybrani . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
Skoro coś jest drogie, musi być dobre . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Niestety, tego nie można dostać . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
klęska urodzaju: za duży wybór paraliżuje nas
(i w efekcie nie wybieramy niczego)
rozdział 5.
62
Zdradziecki róg obfitości. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
Te rajstopy są bardziej miękkie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Jak zniszczyć swój związek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66
Podglądanie pracy mózgu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
Do dostania od ręki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
Jak rozmawiać z najstarszym mózgiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
Pierwszy jest najlepszy: efekt kolejności. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
S P i S t r e ś c i
Liczysz się tylko ty: przemawianie do
egocentrycznego umysłu nieświadomego
rozdział 6.
74
Zagrożenie, seks i pożywienie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76
Nie wolno nudzić . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
zaangażowanie: chcemy wierzyć,
że jesteśmy konsekwentni
rozdział 7.
84
Jeden mały kroczek… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
Czy zgadzasz się umieścić na trawniku
przed swoim domem duży, obskurny billboard?. . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
Waga złożenia podpisu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
Najpierw iPod, potem Mac… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
Sytuacje najgłębszego zaangażowania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
Od litra wody do wsparcia finansowego. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
Kiedy ankieta przestaje być zwyczajną ankietą . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
Kiedy recenzja przestaje być zwyczajną recenzją . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu
i skojarzeń: chcemy być tacy sami
rozdział 8.
98
Ucieczka, jedzenie czy seks? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100
Podobne jest lepsze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
Głosować na tego, który ma najładniejsze zęby?. . . . . . . . . . . . . . . . . 101
Matematyczny wzór na atrakcyjny wygląd . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102
Polowanie na celebrytę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
Tacy sami . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
Nie tylko zdjęcia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
S P i S t r e ś c i
Lęk przed stratą przesłania widoki na zysk
110
rozdział 9.
Czy to wąż? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113
Lęk przed niebieskim kwadratem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
Nieświadomość jest mądrzejsza, niż nam się zdaje . . . . . . . . . . . . . . 115
Czego się boimy? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
Lęk przed stratą tego, co prawie mamy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
Nie lubimy odejmować . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
W 90 procentach korzystne czy w 10 procentach szkodliwe?. . . . . 120
Lęk przed utratą prywatności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Lęk przed utratą bezpieczeństwa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
rozdział 10.
obrazy i opowieści jako najlepsze środki
dotarcia do nieświadomego umysłu
122
Co to jest narracja?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
Każdy z nas jest narratorem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
Mózg automatycznie porcjuje informacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
Współodczuwanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
Jeden obraz jest wart tysiąca słów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
Wszystko sprowadza się do obrazów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
Wszystko razem wzięte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128
rozdział 11.
Jesteśmy zwierzętami społecznymi: przyszłość
internetu ma charakter społecznościowy
132
W pułapce krótkowzroczności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
Od prasy drukarskiej do facebook.com . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
Prawdziwa przyczyna powstania internetu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135
10
S P i S t r e ś c i
Komunikacja masowa na skalę międzynarodową . . . . . . . . . . . . . . . . 140
Masowa perswazja na skalę międzynarodową
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143
Działanie perswazją online. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144
Kolejny przełom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144
Dodatek
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
146
Skorowidz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .152
11
S P i S t r e ś c i
Plik z chomika:
AGAPE_AGAPE
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(1)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(10)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(2)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin