Kuferek czterolatka - odnośniki do podstawy programowej.pdf
(
431 KB
)
Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
Kuferek czterolatka. Scenariusze zajęć, cz. 1
Zapis w
Podstawie programowej wychowania przedszkolnego
Numer ćwiczenia
Temat dnia
Część dnia
Jestem przedszkolakiem
I
1.
1.5, 5.4
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 8.1
4
. 3.3
5
. 5.4, 6.5
6.
1.2, 3.3
III
1.
8.1
2
. 1.2, 5.4
3
. 1.2, 9.2
4
. 6.5
Drzewko grupowe
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
1.2, 13.3
2
. 9.2
3
. 6.5
4
. 1.2
III
1.
1.2, 1.5
2
. 1.2
3
. 8.1
4
. 6.5
Tu mam ręce, tu mam nogi
I
1.
1.2, 4.2
2
. 1.2, 14.6
3
. 5.4, 6.5
II
1.
1.2, 8.1
2
. 9.2
3
. 5.4, 14.4
4
. 6.5
III
1.
5.4, 13.1
2
. 6.5
Do przedszkola czas, już czas
I
1.
1.2, 3.1, 5.4
II
1.
8.2
2
. 8.1
3
. 3.3
4
. 8.2
5
. 8.1
6.
8.1
III
1.
8.1
2
. 1.2, 5.4
3
. 6.5
Czy lubię spać w przedszkolu?
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
3
. 1.2, 5.3, 5.4,
8.1
II
1.
14.5
2
. 3.3
4
. 6.5
III
1.
9.2
2
. 8.1
3
. 6.5
W czym jestem dobry
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 1.2
III
1.
1.2, 4.2, 5.4
2
. 6.5
Jak wyglądam
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
3.3, 5.4, 14.7
III
1.
9.2, 14.3
2
. 5.3, 6.5
Jestem duży, jestem mały
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
4.2, 14.6
2
. 1.2, 5.4
3
. 1.2
4
. 4.2, 5.4
III
1.
1.2
2
. 6.5
3
. 3.3, 6.5
To moje imię
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
1.2
2
. 8.4
3
. 3.3
4
. 8.1
5
. 8.1
6.
1.2, 5.3
7.
5.4, 8.1
– 1 –
III
1.
14.4
2
. 5.4, 6.5
Wspólna zabawa
I
1.
1.2, 3.3
2
. 1.2
3
. 6.5, 8.1
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 5.4, 8.1
III
1.
3.3, 6.1
2
. 6.5, 8.1
Wpadła gruszka do fartuszka
I
1.
4.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 13.1
4
. 1.2
5
. 3.1, 5.4, 9.2
III
1.
8.2
2
. 6.5
3
. 1.2, 3.3, 5.4
Jabłuszko i gruszeczka
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
1.2
2
. 9.2
3
. 2.5
4
. 5.3, 5.4
III
1.
1.2, 8.1
2
. 6.5
Co jest długie? Co jest krótkie?
I
1.
1.2, 1.5
2
. 5.4, 6.5
II
1.
4.2, 5.4
III
1.
1.2
2
. 5.4
3
. 6.5
Spotkały się dwa jabłuszka
I
1.
4.2, 5.4
2
. 5.4, 6.5
II
1.
5.4
2
. 8.1
3
. 3.3
4
. 8.2
5
. 8.1
6.
5.4, 8.3
III
1.
1.2, 4.2
2
. 6.5, 8.1
Jabłuszko z robaczkiem
I
1.
8.1, 14.3
II
1.
14.5
2
. 5.4, 9.2
III
1.
1.2
2
. 3.4, 5.4, 6.5
Poznajemy warzywa
I
1.
1.2
2
. 6.5, 8.2
II
1.
14.5
2
. 14.6
3
. 3.3, 4.2
III
1.
4.2, 13.1
2
. 1.2, 3.3
3
. 6.5, 8.2
To jest ogórek
I
1.
4.2
2
. 6.5, 8.2
II
1.
1.2, 4.2
2
. 1.2
3
. 1.2
4
. 9.2
5
. 2.5
6.
5.3, 5.4
III
1.
1.2, 4.2
2
. 5.4, 6.5
Pierwsze warzywo, drugie warzywo
I
1.
1.2, 4.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.6
2
. 14.2
3
. 1.2, 5.4, 13.1
III
1.
3.2
2
. 3.4, 6.5
Jarzynowa ciuciubabka
I
1.
4.1
2
. 5.4, 6.5
II
1.
1.2, 3.3
2
. 8.1
3
. 3.3
4
. 8.1, 14.2
5
. 8.1
6.
1.2, 5.4, 8.1
– 2 –
III
1.
5.4, 14.3
2
. 6.5
Na straganie
I
1.
8.1
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 3.3
4
. 5.4
III
1.
4.2
2
. 5.4, 6.5
Zimowe zapasy
I
1.
14.3
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.2
2
. 14.5
3
. 3.3
4
. 14.6
5
. 9.2
6.
1.2, 5.3, 5.4
III
1.
1.1, 1.2
2
. 5.4, 6.5
Liczymy zapasy
I
1.
14.4
2
. 6.5
3
. 8.1
II
1.
1.2, 3.3, 13.1
2
. 5.4
III
1.
1.1, 1.2
2
. 6.5
3
. 8.1
Obrazek z zapasami
I
1.
1.1, 1.2
2
. 1.5, 14.6
3
. 5.4, 6.5
II
1.
3.2
2
. 13.1, 14.2
3
. 9.2, 14.3
4
. 2.5
5
. 5.4
III
1.
14.2
2
. 1.1, 1.2, 5.4
Jarzynowa piosenka
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.5
2
. 8.1
3
. 5.4
III
1.
1.2
2
. 1.2
3
. 3.1
4
. 6.5
5
. 8.1
Po co robimy zapasy?
I
1.
1.2, 4.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 3.2
4
. 14.2
5
. 14.6
III
1.
4.2
2
. 5.4
3
. 5.4, 6.5
Dary jesieni
I
1.
4.2, 14.6
2
. 1.2, 5.4
II
1.
1.2
2
. 14.5
3
. 3.3
4
. 1.2
5
. 5.4, 13.3
III
1.
1.2
2
. 3.2
3
. 5.4, 6.5
A w ogrodzie jeżyk śpi
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 3.3, 14.2
4
. 1.2
5
. 9.2, 14.3
6.
2.5,5.4
III
1.
1.2
2
. 1.2, 5.4
3
. 6.5
Liczymy liście
I
1.
9.2
2
. 5.4, 6.5
3
. 5.4, 13.1,
13.3
II
1.
8.1
2
. 1.2
III
1.
1.2, 9.2
2
. 1.2
3
. 5.4, 6.5
Już opadły liście
I
1.
9.2, 14.3
II
1.
8.1
2
. 3.3
3
. 8.1
4
. 8.1
5
. 5.4, 8.3
– 3 –
III
1.
10.1
2
. 8.1
3
. 5.4, 6.5
Coraz ciszej w parku, lesie, sadzie
I
1.
14.6
2
. 5.4, 6.5
II
1.
3.2
2
. 14.5
3
. 3.3
4
. 14.2
5
. 3.2, 5.4
III
1.
14.2, 14.6
2
. 10.1
3
. 5.4, 6.5
Nie bierzemy nic od obcych
I
1.
6.5
2
. 3.2, 5.4
II
1.
1.2
2
. 14.5
3
. 3.3
4
. 1.1
5
. 1.2
6.
1.2
III
1.
1.2, 5.3
2
. 3.2
3
. 5.4, 6.5
Malowana rybka
I
1.
14.6
2
. 5.4
II
1.
3.3
2
. 3.3
3
. 1.2
4
. 9.2
5
. 2.5
6.
5.3, 5.4
III
1.
4.2
2
. 3.4, 9.2
3
. 5.4, 6.5
Liczymy klocki
I
1.
14.3
2
. 6.5, 8.1
II
1.
13.1, 13.4
2
. 4.2, 5.4
III
1.
1.2
2
. 1.2
3
. 5.4, 6.5
Zjadaj miód
I
1.
1.2, 5.4
2
. 5.4, 6.5
II
1.
8.1
2
. 3.3
3
. 3.3
4
. 3.3, 5.1
5
. 8.1
6.
5.4
7.
5.4, 8.1
III
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
Spotkanie z lekarzem
I
1.
14.5
2
. 3.3, 5.1
3
. 5.4
4
. 5.4, 6.5
II
1.
3.3, 5.1, 5.4
III
1.
1.2
2
. 5.4
3
. 6.5
Jak ubieramy się na późnojesienny
spacer?
I
1.
1.2
2
. 5.3, 6.5
II
1.
3.3, 14.2
2
. 14.5
3
. 3.3
4
. 9.2
5
. 1.2
6.
5.3, 5.4
III
1.
1.2
2
. 1.2, 5.4
3
. 5.4, 6.5
Pada deszcz
I
1.
1.2
2
. 3.3
3
. 5.3, 6.5
II
1.
1.2
2
. 9.2
3
. 1.2
4
. 2.5
5
. 6.5
III
1.
1.2, 3.2
2
. 1.2
3
. 5.4, 6.5
Zabawy z kropelkami
I
1.
9.2
2
. 6.5, 8.1
II
1.
1.2, 4.2, 5.4
III
1.
1.1
2
. 1.2, 5.4
Jesienna kołysanka
I
1.
9.2
2
. 1.2, 14.6
3
. 5.3, 6.5
II
1.
8.1
2
. 3.3
3
. 1.2
4
. 8.1
5
. 8.1
6.
8.3
7.
6.5
– 4 –
III
1.
9.2, 14.4
2
. 1.2, 13.3
3
. 6.5, 8.1
Co robi deszcz?
I
1.
8.3, 14.5
2
. 6.5, 8.1
7.
1.2
8
. 1.2, 5.4
9
. 6.5
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 1.2
4
. 14.6
5
. 3.3
6.
1.2
III
1.
14.2
2
. 9.2
3
. 5.4, 6.5
Coraz ciszej w lesie, w sadzie
I
1.
1.2, 14.5
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 14.2
4
. 1.2, 5.4
5
. 6.5
III
1.
3.3, 14.5
2
. 4.2, 5.4
Nasze jeże
I
1.
8.1
2
. 5.4
II
1.
1.2, 14.2
2
. 1.2
3
. 1.2
4
. 9.2
5
. 9.2
6.
1.2, 5.4
III
1.
5.4, 14.5
2
. 1.2, 8.1
3
. 6.5
Kto prędko? Kto powoli?
I
1.
14.2, 14.4
2
. 5.4, 6.5
II
1.
14.5
2
. 3.3
3
. 1.2
4
. 4.2, 14.2
5
. 4.2
6.
9.2
III
1.
9.2
2
. 1.2
3
. 5.4, 6.5
A w ogrodzie jeżyk śpi
I
1.
1.2, 3.3
2
. 1.2
3
. 5.4, 6.5
II
1.
8.4
2
. 8.1
3
. 3.3
4
. 1.2, 14.6
5
. 5.4
6.
1.2, 5.4
7.
8.1
III
1.
1.2, 4.2
2
. 14.2
3
. 6.5, 8.1
Co robi chomik i jeż jesienią?
I
1.
1.2
2
. 5.4, 6.5
3
.
II
1.
3.3, 14.2
2
. 3.2
3
. 3.2
4
. 6.5
III
1.
1.2
2
. 1.2
3
. 5.4, 6.5
Kukuryku na ręczniku
I
1.
1.2, 3.3, 14.5
II
1.
4.2
2
. 14.5
3
. 3.3
4
. 3.2
5
. 2.1
6.
1.2, 3.3, 5.4
III
1.
1.2, 4.2
2
. 5.4
Mój ręcznik
I
1.
3.3, 14.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
1.2
2
. 9.2
3
. 2.5
4
. 1.2, 5.4
III
1.
14.5
2
. 5.4, 6.5
Para nie para
I
1.
4.2
2
. 5.4, 6.5
II
1.
4.2
2
. 1.2, 5.4
III
1.
1.2
2
. 1.2, 5.4
3
. 6.5
– 5 –
Plik z chomika:
lidia033
Inne pliki z tego folderu:
Kuferek czterolatka - odnośniki do podstawy programowej.pdf
(431 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!!nowe!
# grafomotoryczne zadania dla 3latka
1. Co nam dają zwierzęta
1rodzina
3 latki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin