mk_plany_wynikowe.doc

(731 KB) Pobierz
Plan wynikowy

Plan wynikowy Mój kuferek

 

Tematyka zadań

     edukacyjno -wychowawczych

Wymagania programowe:

 

Uwagi o realizacji

Temat kompleksowy

Temat dnia

podstawowe

 

rozszerzające

 

 

Pierwsze dni wśród koleżanek i kolegów

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Witajcie w zerówce!

Dziecko:

• potrafi reagować na sygnały muzyczne,

• umie przekazywać pudełko z rąk do rąk,

• odpowiada na pytania N.,

• potrafi bawić się zgodnie z poleceniami,

• wie, co to są ustalenia, umowa,

• bierze udział w ustalaniu zasad funkcjonowania w grupie,

• potrafi nazwać miejsca i kąciki w sali,

• porusza się po sali zgodnie z poleceniami N.,

• wypowiada się na temat wybranego przedmiotu,

• wykonuje pracę plastyczną: „Moja ulubiona zabawka”,

• umie naśladować ruchy ulubionej postaci,

• potrafi bawić się w kąciku tematycznym,

• zapamiętuje imiona kolegów.

Dziecko:

• reaguje na dowolne sygnały,

• poprawnie formułuje zasady,

• przestrzega ustalonych zasad,

• wypowiada się na dowolny temat,

• wykonuje dowolną pracę plastyczną,

• podaje imiona i nazwiska kolegów z grupy.

 

2. Przyjaciele

z zerówki

• potrafi przedstawić ulubioną postać,

• zapamiętuje imiona kolegów,

• wypowiada się zdaniami,

• odpowiada na pytania N.,

• nazywa przedmioty wskazane przez N.,

• potrafi dokonać analizy i syntezy słuchowej,

• potrafi maszerować po sali,

• umie zaśpiewać melodię piosenki na sylabach,

• wykonuje ilustrację do piosenki,

• poprawnie trzyma kredki,

• wypowiada się na temat własnej pracy,

• potrafi rytmicznie wypowiadać słowa piosenki.

• podaje imiona pracowników przedszkola,

• buduje wypowiedź poprawną gramatycznie,,

• dzieli słowa na sylaby i głoski,

• wykonuje ilustrację do dowolnego utworu,

• przestrzega ustalonych zasad,

• wypowiada się na dowolny temat.

 

 

3. Podróże małe i duże

• zna imiona koleżanek i kolegów,

• potrafi dostrzec różnice między ludźmi,

• wypowiada się zdaniami,

• odpowiada na pytania N.,

• umie narysować swoje ulubione zajęcie, zabawkę,

• potrafi przypiąć do tablicy fragment puzzla,

• potrafi śpiewać piosenkę „Maszerują dzieci drogą”,

• umie poruszać się rytmicznie po sali,

• potrafi opowiadać, jak spędziło wakacje,

• umie obrysować szablon–koło,

• potrafi wykonać rysunki krajobrazów,

• gra zgodnie z zasadami gry planszowej.

• podaje imiona i nazwiska kolegów i pracowników przedszkola,

• układa puzzle,

• śpiewa dowolną piosenkę,

• formułuje dłuższą wypowiedź poprawną gramatycznie,

• obrysowuje szablony figur geometrycznych,

• wykonuje dowolne rysunki,

• przestrzega ustalonych reguł.

 

 

 

4. Nasze imiona

• potrafi bawić się radośnie,

• uważnie ogląda karty pracy,

• potrafi uważnie słuchać wiersza czytanego przez N.,

• próbuje wypowiadać się zdaniami,

• odpowiada na pytania N,

• wykonuje obliczenia matematyczne,

• potrafi wejść w rolę,

• wykonuje portret kolegi,

• poprawnie trzyma kredki,

• wypowiada się na temat własnej pracy,

• porusza się po sali zgodnie z poleceniami N.

• dba o książki,

• skupia uwagę przez dłuższy czas,

• liczy w szerszym zakresie,

• uczestniczy w zabawach darmowych,

• wykonuje portret, zachowując proporcje,

• wypowiada się na dowolny temat.

 

 

Poznajmy się

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Co robimy w naszej grupie

• zapamiętuje imiona kolegów,

• potrafi wypowiadać się zdaniami na temat ilustracji i wiersza,

• odpowiada na pytania N,

• potrafi podzielić wyraz na sylaby,

• umie poprawnie wykonać ćwiczenia

emisyjne,

• potrafi zaśpiewać 2. zwrotkę piosenki „Maszerują dzieci”,

• wykonuje obliczenia matematyczne,

• porusza się po sali zgodnie z poleceniami N.

• zwraca się po imieniu do swoich kolegów,

• wypowiada się na temat dowolnego utworu,

• skupia uwagę przez dłuższy czas,

• wyróżnia  pierwszą głoskę w słowach,

• liczy w szerszym zakresie.

 

 

 

6. Przeciwieństwa

• potrafi bawić się w grupie,

• umie obrysować swoje dłonie,

• potrafi porównać przedmioty,

• rozpoznaje głosy z płyty, określa skąd pochodzą,

• potrafi nazwać i określić przedmiot badając go dotykiem,

• umie powiedzieć, co się zmieniło w szeregu,

• potrafi przedstawić mimiką i ruchem cechę przedmiotu,

• umie rozwiązać zagadkę, potrafi ułożyć zagadkę,

• dokonuje poprawnej analizy i syntezy wyrazów.

• przestrzega zasad zgodnej zabawy,

• obrysowuje dowolne kształty,

• porównuje określone cechy przedmiotów,

• nazywa słyszane głosy,

• poznaje wielozmysłowo przedmioty,

• kontynuuje układanie elementów w szeregu,

• układa zagadkę na dany temat,

• wyróżnia głoski w słowie.

 

 

7. Porównujemy

wielkość przedmiotów znajdujących się w sali

• potrafi porównać wielkość przedmiotów,

• potrafi wyobrazić sobie, co się dzieje na łące,

• kreśli linie po śladzie,

• zna pojęcie: grzybobranie,

• wie, że nie wszystkie grzyby są jadalne,

• dokonuje analizy i syntezy wyrazów,

• umie reagować na sygnały dźwiękowe,

• poprawnie wykonuje ćwiczenia oddechowe.

• porównuje wielkość przedmiotów różnymi sposobami,

• myśli twórczo,

• kreśli linie samodzielnie,

• wymienia przykłady grzybów jadalnych i niejadalnych,

• wyróżnia głoski w słowie,

• reaguje na umówione sygnały.

 

8. Zabawy z płynami

• potrafi porównać pojemność naczyń,

• umie tworzyć szeregi zgodnie z poleceniem N.,

• potrafi dokonać analizy i syntezy wyrazów,

• umie porównać przedmioty,

• potrafi prawidłowo reagować na sygnały słuchowe,

• porusza się zgodnie z poleceniem N.

• porównuje pojemność przedmiotów różnymi sposobami,

• precyzyjnie wykonuje polecenia,

• wyróżnia głoski w słowie,

• reaguje na umówione sygnały.

 

9. Jestem uważnym

obserwatorem

• potrafi wypowiadać się zdaniami,

• umie uzasadnić swoją opinię,

• potrafi porównać wzrost dzieci w grupie,

• umie porównać długość przedmiotów,

• potrafi wykonać budowle z klocków,

• rysuje po śladzie,

• potrafi określić położenie przedmiotów w sali.

• przekonuje do swoich racji,

• poprawnie dokonuje pomiarów,

• wykonuje dowolne konstrukcje z klocków,

• kreśli dowolne wzory,

• orientuje się w przestrzeni.

 

 

Bezpieczna droga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin