Rudolf Diesel.docx

(20 KB) Pobierz

Rudolf Diesel (1858 - 1913)


Przez Mary Bellisa


Rudolf Diesel
Rudolf Diesel urodził się w Paryżu w 1858 roku. Jego rodzice byli imigrantami bawarskie. Rudolf Diesel kształcił się w monachijskiej politechniki. Po ukończeniu studiów pracował jako inżynier lodówką. On jednak prawdziwa miłość leży w konstrukcji silnika.Rudolf Diesel zaprojektowany wielu silników cieplnych, w tym słoneczną silnika powietrza. W 1893 roku opublikował pracę opisującą silnik ze spalaniem w cylindrze, silnika spalinowego. W 1894 r. złożył on wniosek o patent dla swojego nowego wynalazku, nazwany silnik wysokoprężny. Rudolf Diesel został prawie zabity przez swojego silnika, gdy eksplodował. Jednak jego silnik był pierwszym, który udowodnił, że paliwo można zapalić bez iskry. Operował swój pierwszy udany silnik w 1897 roku.

W 1898 roku Rudolf Diesel uzyskał patent # 608,845 dla "silnik spalinowy" silnik wysokoprężny.

Silniki wysokoprężne dnia dzisiejszego są dopracowane i ulepszone wersje pierwotnej koncepcji Rudolfa Diesel. Są one często używane w łodziach podwodnych, statków, lokomotyw i samochodów dużych i elektrowni wytwarzających energię.

Chociaż najbardziej znany z wynalezienia ciśnienia zapalonego silnika cieplnego, który nosi jego imię, Rudolf Diesel był również dobrze zachowane termiczny inżynier i teoretyk społeczny. Rudolfa Diesla wynalazki mają trzy punkty wspólne: Odnoszą się one do podgrzewania przeniesienia przez naturalne procesy fizyczne lub praw, dotyczą one znacznie twórczego projektowania mechanicznego, a były one początkowo motywowani przez wynalazcę koncepcji socjologicznych potrzeb. Rudolf Diesel pierwotnie pomyślany silnika Diesla w celu umożliwienia niezależnych rzemieślników i rzemieślników konkurować z dużym przemysłem.

W Augsburgu, w dniu 10 sierpnia 1893 roku premier modelu Rudolfa Diesla, jeden 10-foot cylinder żelazo z koła zamachowego u nasady, pobiegł na własnej siły po raz pierwszy.Rudolf Diesel spędził dwa lata udoskonala i w 1896 roku wykazał kolejny model z teoretyczną wydajnością 75 procent, w przeciwieństwie do dziesięciu procent wydajności maszyny parowej. Przez 1898 Rudolf Diesel był milionerem. Jego silniki były wykorzystywane do rurociągów energetycznych, zakładach elektrycznych i wodnych, samochodów i ciężarówek i statków morskich, a wkrótce potem były używane w kopalniach, na polach naftowych, fabryki i koszty wysyłki transoceaniczne.

Rudolf Diesel 
Rudolf Diesel był wynalazca Diesla napędzany silnik spalinowy.

Historia Diesel 
W 1892 roku Rudolf Diesel został wydany patent w przypadku planowanej silnika, w których powietrze będzie skompresowany tak, że temperatura będzie znacznie przekraczać temperaturę zapłonu paliwa.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin