Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny na rok szkolny ...
Dla ucznia:
Imię:
Nazwisko:
Adres zamieszkania:
Telefon:
A. Informacja o uczniu:
B. Osoby uczestniczące w procesie wspomagania rozwoju:
C. Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia.
D. Rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem.
E. Formy i metody pracy z uczniem.
F. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi.
Formy pomocy
Dni tygodnia i godziny realizacji form pomocy
Osoba odpowiedzialna za realizację
Sposoby udzielania pomocy
Okres udzielania pomocy
G. Działania wspierające rodziców ucznia.
H. Zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami uczniów.
I. Zakres współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, w tym poradniami specjalistycznymi, placówkami doskonalenia nauczycieli, organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży itp.
J. Zajęcia odpowiednie ze względu na indywidualne potrzeby edukacyjne i rozwojowe oraz możliwości psychofizyczne ucznia:
1. Rewalidacyjne.
2. Resocjalizacyjne.
3. Inne.
K. Okresowa ocena poziomu funkcjonowania ucznia (nie rzadziej niż raz w roku szkolnym).
L. Uwagi:
1. Zespołu.
2. Rodziców ucznia.
Piotrand