TORO- kody błędów.doc

(29 KB) Pobierz
TORO – kody diagnostyczne

                                                                          TORO – kody diagnostyczne

 

KOD                        OPIS

1 1 – czujnik napędu zewn – brak napięcia

1 2 – czujnik napędu zewn – zwarcie

1 3 – czujnik poziomu płynu chłodzącego

1 4 – czujnik temp oleju(płynu chłodz) – zwarcie

1 5 – czujnik temp oleju(płynu chłodz) – brak napięcia

1 6 – czujnik poziomu płynu chłodzącego – zwarcie

2 1 – czujnik położenia pedału gazu – zwarcie

2 2 – czujnik położenia pedału gazu – brak napięcia

2 3 -  czujnik temp paliwa – zwarcie

2 4 -  czujnik temp paliwa – brak napięcia

2 5 – brak uszkodzeń

2 6 – zabezpieczenie układów zewnętrznych

2 7 – czujnik temp powietrza – zwarcie

2 8 – czujnik temp powietrza – brak napięcia

3 2 – obwód lampki diagnostycznej silnika (żółtej)– zwarcie lub przerwa

3 3 – czujnik ciśnienia w turbosprężarce – zwarcie

3 4 – czujnik ciśnienia w turbosprężarce – brak napięcia

3 5 – czujnik ciśnienia oleju – zwarcie

3 6 – czujnik ciśnienia oleju – brak napięcia

3 7 – czujnik ciśnienia paliwa – zwarcie

3 8 – czujnki ciśnienia paliwa – brak napięcia

4 1 – czujnik położenia tłoków silnika – uszk – za dużo impulsów

4 2 – czujnik położenia tłoków w silniku – uszk – za mało impulsów

4 3 – niski poziom płynu chłodz

4 4  - wysoka temp oleju(płynu chłodz)

4 5 – niskie ciśnienie oleju

4 6 – niskie napięcie akumulatorów

4 7 – wysokie ciśnienie paliwa

4 8 - niskie ciśnienie paliwa

5 3 – uszkodzenie w bloku pamięci komp

5 4 – uszkodzenie czujnika prędkości

5 6 – uszkodzenie w blokach pamięci kompa

5 8 – przeciążenie silnika

6 1 – pompowtryskiwacze – długi czas reakcji

6 2 – zwarcie lub przerwa w obwodzie danych

6 4 – czujnik obrotów turbosprężarki – uszkodzenie

6 7 – czujnik ciśnienia płynu chłodz – zwarcie lub przerwa

6 8 – obwód włącznika biegu jałowego – zwarcie lub przerwa

7 1 – pompowtryskiwacze – krótki czas reakcji

7 2 – przekroczenie max prędkości pojazdu

7 5 – wysokie napięcie akumulatorów

8 1 – czujnik poziomu oleju lub cisnienia w skrzyni korbowej – zwarcie

8 2 -  czujnik poziomu oleju lub cisnienia w skrzyni korbowej – brak napięcia

8 3 – wysoki poziom oleju lub cisnienia w skrzyni korbowej

8 4 – niski poziom oleju lub cisnienia w skrzyni korbowej

8 5 – wysokie obroty silnika

8 6 – czujnik ciśnienia pompy płynu chłodzącego – zwarcie

8 7 - czujnik ciśnienia pompy płynu chłodzącego – brak napiecia

8 8 – niskie cisnienie płynu  chłodzącego

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin