TORO – kody diagnostyczne
KOD OPIS
1 1 – czujnik napędu zewn – brak napięcia
1 2 – czujnik napędu zewn – zwarcie
1 3 – czujnik poziomu płynu chłodzącego
1 4 – czujnik temp oleju(płynu chłodz) – zwarcie
1 5 – czujnik temp oleju(płynu chłodz) – brak napięcia
1 6 – czujnik poziomu płynu chłodzącego – zwarcie
2 1 – czujnik położenia pedału gazu – zwarcie
2 2 – czujnik położenia pedału gazu – brak napięcia
2 3 - czujnik temp paliwa – zwarcie
2 4 - czujnik temp paliwa – brak napięcia
2 5 – brak uszkodzeń
2 6 – zabezpieczenie układów zewnętrznych
2 7 – czujnik temp powietrza – zwarcie
2 8 – czujnik temp powietrza – brak napięcia
3 2 – obwód lampki diagnostycznej silnika (żółtej)– zwarcie lub przerwa
3 3 – czujnik ciśnienia w turbosprężarce – zwarcie
3 4 – czujnik ciśnienia w turbosprężarce – brak napięcia
3 5 – czujnik ciśnienia oleju – zwarcie
3 6 – czujnik ciśnienia oleju – brak napięcia
3 7 – czujnik ciśnienia paliwa – zwarcie
3 8 – czujnki ciśnienia paliwa – brak napięcia
4 1 – czujnik położenia tłoków silnika – uszk – za dużo impulsów
4 2 – czujnik położenia tłoków w silniku – uszk – za mało impulsów
4 3 – niski poziom płynu chłodz
4 4 - wysoka temp oleju(płynu chłodz)
4 5 – niskie ciśnienie oleju
4 6 – niskie napięcie akumulatorów
4 7 – wysokie ciśnienie paliwa
4 8 - niskie ciśnienie paliwa
5 3 – uszkodzenie w bloku pamięci komp
5 4 – uszkodzenie czujnika prędkości
5 6 – uszkodzenie w blokach pamięci kompa
5 8 – przeciążenie silnika
6 1 – pompowtryskiwacze – długi czas reakcji
6 2 – zwarcie lub przerwa w obwodzie danych
6 4 – czujnik obrotów turbosprężarki – uszkodzenie
6 7 – czujnik ciśnienia płynu chłodz – zwarcie lub przerwa
6 8 – obwód włącznika biegu jałowego – zwarcie lub przerwa
7 1 – pompowtryskiwacze – krótki czas reakcji
7 2 – przekroczenie max prędkości pojazdu
7 5 – wysokie napięcie akumulatorów
8 1 – czujnik poziomu oleju lub cisnienia w skrzyni korbowej – zwarcie
8 2 - czujnik poziomu oleju lub cisnienia w skrzyni korbowej – brak napięcia
8 3 – wysoki poziom oleju lub cisnienia w skrzyni korbowej
8 4 – niski poziom oleju lub cisnienia w skrzyni korbowej
8 5 – wysokie obroty silnika
8 6 – czujnik ciśnienia pompy płynu chłodzącego – zwarcie
8 7 - czujnik ciśnienia pompy płynu chłodzącego – brak napiecia
8 8 – niskie cisnienie płynu chłodzącego
silvox