czarna księga perswazji. używaj nlp, by zdobyć wszystko, czego pragniesz full version.pdf

(15074 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
ID DO:
Spis treści
Czarna księga perswazji.
Używaj NLP, by zdobyć
wszystko, czego pragniesz
KATALOG KSI EK:
Katalog online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
Autor: Rintu Basu
Tłumaczenie: Wojciech Sztukowski
ISBN: 978-83-246-3005-9
Practical NLP Language Patterns for Getting
The Response You Want
Format: 140 × 208, stron: 200
CENNIK I INFORMACJE:
o nowościach
Zamów cennik
Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej
• Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim?
• Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych?
• Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
• Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy?
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym
polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu
lub zdrowiu!
Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców
językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach
życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.
Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób,
że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą
się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji
na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze.
• Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły!
• Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci!
• Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę.
• Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do „tak”.
• Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku.
• Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre
wrażenie.
• Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania.
• Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowo
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
866274448.001.png 866274448.002.png
866274448.003.png
Persuasion Skills Black Book
Spis treci
Powiedzieli o Czarnej ksidze .................................................................... 7
Podzikowania ......................................................................................... 11
Przedmowa .............................................................................................. 12
Wprowadzenie ......................................................................................... 14
Wartoci, etyka i manipulacja ................................................................. 16
Jak korzysta z tej ksiki? ...................................................................... 18
10 minut praktyki dziennie ....................................................................... 21
N AJWANIEJSZE KWESTIE ......................................................................... 22
Zmiana kierunku myli rozmówcy ............................................................ 23
P RZYKAD Z JEDNYM POSUNICIEM ............................................................. 26
Z ASTOSOWANIA WZORCA REDEFINICJI .......................................................... 27
WICZENIE WZORCA ................................................................................ 29
C ZY JESTE NAPRAWD ZAANGAOWANY W NAUK UMIEJTNOCI PERSWAZJI ? ... 30
W ICEJ PRZYKADÓW I ILUSTRACJI WZORCA REDEFINICJI ................................. 31
Ramy porozumienia ................................................................................. 33
U ZYSKIWANIE ZGODY I WYKLUCZAJCE SPRZECIW WARUNKOWANIE .................... 34
R AMY POROZUMIENIA .............................................................................. 34
P ROSTE WICZENIE ................................................................................. 35
R AMY POROZUMIENIA RAZ JESZCZE ............................................................. 35
Z GADZA SI NA WSZYSTKO ? .................................................................... 36
W ARIACJE NA TEMAT ............................................................................... 38
D RUGA CZ FRAZY ............................................................................... 39
Jak by przekonujcym? ......................................................................... 41
P OMYSY NA ZASTOSOWANIA WZORCÓW ...................................................... 43
T ECHNIKA SPRZEDAY : BUDOWANIE ZBIORÓW TAK ” ....................................... 45
T ECHNIKA NLP: HIPNOTYCZNE DOPASOWYWANIE I PROWADZENIE ...................... 46
T ECHNIKA HIPNOTYCZNA : PRZERWANIE WZORCA NLP ..................................... 46
P RZYKAD PRZERWANIA WZORCA ............................................................... 47
Z MIANA POSTRZEGANIA ............................................................................ 48
P OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA RZECZYWISTOCI ........................................ 49
P OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA JESZCZE JEDNEJ RZECZYWISTOCI .................. 51
R ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM I HIPNOTYCZNE WZORCE JZYKOWE ................. 51
NLP A RADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM ...................................................... 53
U KRYTA HIPNOZA W RZECZYWISTYM WIECIE ................................................ 54
N AJWANIEJSZA TAJEMNICA PERSWAZJI NLP ............................................... 55
3
866274448.004.png
Rintu Basu
Uywanie prostych sów w celu dodawania i usuwania myli .................. 57
P OSUGIWANIE SI PROSTYMI SOWAMI
W CELU WYWIERANIA WIKSZEGO WPYWU NA INNYCH ................................. 57
By na tyle pewnym siebie, by wiczy w rzeczywistych sytuacjach ....... 63
P OZBD SI OBAW PRZED PORAK ........................................................... 63
W YKORZYSTYWANIE POZYCJI PERCEPCYJNYCH
W CELU STWORZENIA BARDZIEJ PRZEKONUJCEJ OSOBOWOCI ....................... 66
N AUCZ SI MÓWI DO SIEBIE TAK , BY BUDOWA POZYTYWN SAMOOCEN ........... 68
Wzorce wiadomoci ............................................................................... 70
W ZORCE WIADOMOCI NLP .................................................................... 71
P RZYKADY WZORCÓW WIADOMOCI ......................................................... 72
Dobry kontakt… wicej ni naladowanie? ............................................. 76
C ZYM JEST DOBRY KONTAKT ? — PODSTAWY ............................................... 77
S TANDARDOWE PODEJCIE DO PROCESU
NAWIZYWANIA DOBREGO KONTAKTU W NLP .......................................... 77
D OBRY KONTAKT W JEDNYM ATWYM KROKU ................................................ 80
U KRYTA KONTROLA NAD PRZEBIEGIEM ROZMOWY ........................................... 81
Dopasowywanie i prowadzenie … ........................................................... 84
D OPASOWUJ SI I PROWAD ...................................................................... 85
T RADYCYJNA HIPNOTYCZNA TECHNIKA SPRZEDAY ......................................... 85
P RZYKADY DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA .............................................. 88
H IPNOTYCZNY JZYK NLP: RZUTOWANIE W PRZYSZO ................................. 89
R EZULTATY DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA .............................................. 90
H IPNOTYCZNY JZYK : WARUNEK ................................................................. 91
J ESZCZE JEDEN ASPEKT DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA ............................... 92
Wykorzystywanie wewntrznych reprezentacji do ukrytego
ukierunkowywania myli ......................................................................... 94
K LUCZ DO TECHNIK PERSWAZJI ODDZIAUJCYCH NA PODWIADOMO
M ÓW O TYM , CO CHCESZ UMIECI W UMYLE ROZMÓWCY ........................... 95
P RZYKAD UKRYTEJ HIPNOZY ..................................................................... 98
C ZY ZASTOSOWANIE HIPNOTYCZNYCH WZORCÓW JZYKOWYCH JEST
MANIPULACJ ? ................................................................................... 98
Pytania s odpowiedzi ......................................................................... 101
D LACZEGO MIABY CHCIE WPROWADZI ODBIORC W GBSZY TRANS ? ........ 102
Z MYSOWY JZYK NLP: ROZWIJANIE PROCESOWYCH HIPNOTYCZNYCH WZORCÓW
JZYKOWYCH .................................................................................... 103
P YTANIE NLP JEST ODPOWIEDZI ............................................................. 105
H IPNOTYCZNE WICZENIE NLP ................................................................ 110
4
Czarna ksiga perswazji
Pisemne wzorce perswazji .................................................................... 112
C ZTERY KLUCZE DO WZORCÓW JZYKOWYCH ............................................... 112
A NALIZA JZYKA HIPNOTYCZNEGO UYTEGO W E - MAILU ................................. 116
R ÓNICA MIDZY WZORCAMI PISANYMI I MÓWIONYMI .................................... 122
Jak to wszystko poczy? ..................................................................... 123
U KRYTE HIPNOTYCZNE SKRYPTY PERSWAZYJNE ,
DZIKI KTÓRYM BDZIESZ ROBI SZYBSZE POSTPY .................................... 124
H IPNOTYCZNE SKRYPTY PERSWAZYJNE ...................................................... 124
K ONTROLA STANÓW A UMIEJTNOCI PERSWAZJI NLP ................................. 126
P LANOWANIE HIPNOTYCZNYCH TECHNIK PERSWAZJI ...................................... 126
H IPNOTYCZNE WZORCE PERSWAZJI NLP .................................................... 127
H IPNOTYCZNA PERSWAZJA , WICEJ NI TYLKO WZORZEC JZYKOWY ................. 128
P RZYKAD PODEJCIA STRATEGICZNEGO .................................................... 128
Proces sprzeday NLP zdekonstruowany ............................................... 132
P RZED SPOTKANIEM Z POTENCJALNYM KLIENTEM ......................................... 132
P OCZTEK SPOTKANIA ........................................................................... 133
A NALIZA POTRZEB ................................................................................. 133
CZENIE ROZWIZA I POTRZEB .............................................................. 134
R ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM ............................................................. 135
P ROBA O ZAWARCIE TRANSAKCJI ............................................................ 136
P OWSTRZYMYWANIE WYRZUTÓW SUMIENIA NABYWCY ................................... 136
Stosowanie porówna w celu wytworzenia
u odbiorcy podanego stanu ................................................................ 139
W ZORCE NISZCZENIA DECYZJI .................................................................. 140
J ZYK NLP: RZUTOWANIE W PRZYSZO I WIZANIE MYLI ........................... 141
Przechodzenie od monologów do hipnotycznych rozmów perswazyjnych ....144
J AK LEPIEJ WYKORZYSTYWA HIPNOTYCZN PERSWAZJ W ROZMOWACH .......... 145
T ECHNIKA NLP: POZYCJE PERCEPCYJNE .................................................... 145
J ZYK NLP: WYPOWIADANIE WZORCÓW ..................................................... 145
H IPNOTYCZNE KONWERSACJE PERSWAZYJNE .............................................. 146
S KRYPT UWODZENIA NLP — POCZTEK ................................................... 147
Przekonywanie rozczarowanego zespou ............................................... 151
P RZYWÓDZTWO NLP: ZARZDZANIE ZESPOEM ........................................... 151
Koniec pocztku .................................................................................... 155
S TOSOWANIE WZORCÓW JZYKOWYCH NLP W PRAWDZIWYM WIECIE .............. 156
Z ARZDZANIE ROZMOW WEDUG NLP:
RADZENIE SOBIE Z KRZYKACZAMI I DOMOKRCAMI .................................... 156
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin